کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن اوریون و تاریکی
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024، در مورد دانش‌آموزی به نام اوریون است که با ترس‌های غیرمنطقی و عجیبش دست‌ و پنجه نرم می‌کند؛ در این میان چیزی که اوریون بیشتر از همه از آن می‌ترسد تاریکی است. اما زمانی که تجسم بدترین ترس اوریون یعنی تاریکی به سراغش می‌آید، او را با خود به سراسر جهان می‌برد تا به اوریون ثابت کند در شب چیزی برای ترسیدن وجود ندارد…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024

انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024، یک انیمیشن کمدی ماجراجویی فانتزی آمریکایی که توسط شان چارماتز کارگردانی و چارلی کافمن، اما یارلت و لیود تیلور فیلمنامه را نوشته اند. صداپیشگان این فیلم جیکوب ترمبلی، پل والتر هاوزر، کالین هنکس، میا آکم براون، آیک بارینهولتز، نت فاکسون، گلدا روچول، ناتاسیا دمتریو، آپارنا نانچرلا، کارلا گوگینو، مت دلاپینا و آنجلا باست هستند.

 

 

نکات فیلم

این فیلم با تمجید از فیلمنامه، انیمیشن، مضامین و اجراهای آن، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 90 درصد از 70 نقد منتقدان مثبت هستند، با میانگین امتیاز 7.10. اجماع وب سایت بیان می کند: «یک فیلم انیمیشن تیره، جاه طلبانه، غارتگرانه و غیرمعمول با فیلمنامه ای از چارلی کافمن بهره می برد که ترسی از درگیر شدن با ایده های وجودی ندارد.» رابرت لیداکر و کوین لاکس موسیقی متن فیلم را ساخته اند.

 

 

 

انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Orion and the Dark 2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها