کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن ایوا جغد کوچولو 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
انیمیشن ایوا، جغد کوچولو
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال ایوا جغد کوچولو Eva the Owlet 2023، در مورد یک جغد کوچولوی خلاق به نام ایوا است که در کنار بهترین دوستش لوسی در جنگل زیبای تریتوپینگتون زندگی می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن ایوا جغد کوچولو 2023

انیمیشن ایوا جغد کوچولو 2023 Eva the Owlet، محصول کشور آمریکا که توسط استودیو اپل تی‌وی پلاس تولید و منتشر شده است. انیمیشن به صورت مشترک توسط آنابث باندور استون و کانر وایت کارگردانی شده است. این انیمیشن در ژانر فانتزی، خانوادگی و آموزشی، داستان یک جغد کوچولوی بازیگوش و خلاق به نام ایوا را روایت می‌کند که در یک جنگل سرسبز و زیبا به نام تریتوپینگتون زندگی می‌کند. فیلمنامه سریال اقتباسی از کتاب Owl Diaries نوشته ربکا الیوت می باشد. در این انیمیشن هنرمندانی همچون ویوین رادرفورد، سارا واتانو، رومی فی، جسیکا دی سیکو، پرسلی جیمز کرازبی، ساشا یورچاک و غیره به جای شخصیت ها به صداپیشگی می پردازند.

داستان و نکات انیمیشن

در انیمیشن ایوا جغد کوچولو 2023، ایوا همراه با پدر، مادر و برادرانش در یک خانه درختی زیبا زندگی می‌کند. او یک جغد کوچولوی بسیار کنجکاو و ماجراجو است و همیشه به دنبال تجربه چیزهای جدید است. ایوا همچنین یک دوست صمیمی به نام لوسی دارد که همراه با او به مدرسه می‌رود و ماجراجویی‌های زیادی را با هم تجربه می‌کنند.
در هر قسمت از انیمیشن ایوا جغد کوچولو 2023، ایوا و دوستانش با چالش‌ها و موقعیت‌های جدیدی روبرو می‌شوند که باید با استفاده از خلاقیت، هوش و همکاری با یکدیگر از پس آنها برآیند. این انیمیشن با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خود، می‌تواند برای کودکان بالای دو سال بسیار سرگرم‌کننده و آموزنده باشد. برخی از ارزش‌های آموزشی این انیمیشن، تقویت مهارت‌های اجتماعی، تقویت خلاقیت، تقویت اعتماد به نفس می باشد. این سریال انتقادهای مثبتی دررابطه با کارگردانی، داستان، تدوین … دریافت کرد.

انیمیشن ایوا جغد کوچولو 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Eva the Owlet 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها