کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن ربات رویاپردازی می کند 2023 Robot Dreams-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن ربات رویاپردازی می کند

خلاصه داستان

انیمیشن ربات رویاپردازی می کند Robot Dreams 2023، در مورد سگی می‌باشد که در دهه هشتاد میلادی در منهتن زندگی می‌کند و از تنهایی خسته شده است. یک روز او تصمیم می‌گیرد برای فرار از تنهایی برای خود یک ربات بسازد. آن‌ها به زودی به دوستانی جدایی‌ناپذیر تبدیل می‌شوند تا اینکه در یک شب تابستانی، سگ با اندوه فراوان مجبور می‌شود ربات را در ساحل رها کند. آیا آن‌ها دوباره با یکدیگر ملاقات خواهند کرد؟

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن ربات رویاپردازی می کند 2023 Robot Dreams

انیمیشن ربات رویاپردازی می کند 2023 Robot Dreams، یک انیمیشن درام موزیکال اسپانیایی فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی پابلو برگر می باشد که بر اساس کمیک به همین نام اثر سارا وارون است.

 

 

نکات فیلم

Robot Dreams اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 21 مه 2023 در بخش نمایش های ویژه داشت.این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم در بخش Contrechamp از جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی شد و نامزد بهترین انیمیشن بلند در 96 آکادمی اسکار شد. ویرایش شده توسط فرناندو فرانکو و موسیقی اثر آلفونسو دی ویلاونگا می باشد. این فیلم هیچ گونه گفتگوی کلامی ندارد.

 

 

انیمیشن ربات رویاپردازی می کند 2023 Robot Dreams همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Robot Dreams 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها