کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن زیر مسیر چوبی Under the Boardwalk 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن زیر مسیر چوبی

خلاصه داستان

انیمیشن زیر مسیر چوبی Under the Boardwalk 2023، در مورد گروهی از خرچنگ‌ها است که زیر مسیر چوبی در ساحل جرسی زندگی می‌کنند. در این میان زمانی که یک خرچنگ خشکی به نام آرمن عاشق یک خرچنگ دریایی به نام رامونا می‌شود، تنش و نزاع میان دوستان و خانواده آن‌ها بالا می‌گیرد. اما وقتی طوفان آرمن و رامونا را از خانه دور می‌کند، سفری حماسی را برای رسیدن به خانه آغاز کرده و به زودی شجاعت و تلاش آن‌ها خانواده‌هایشان را نیز با هم متحد می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن زیر مسیر چوبی Under the Boardwalk 2023

انیمیشن زیر مسیر چوبی Under the Boardwalk 2023، یک فیلم انیمیشن کمدی موزیکال آمریکایی که توسط دیوید سورن کارگردانی شده و او با لورن اسکافاریا هم نویسنده اسکرین‌پلی را بر عهده داشته است. ستارگان صدا پیشه شامل: کیکه پالمر، مایکل سرا،  بابی کاناواله و … می باشند.

 

 

نکات انیمیشن

تولید این فیلم به وسیله شرکت پارامونت انیمیشن و تصاویر کودک بزرگ (Big Kid Pictures) صورت گرفته و انیمیشن‌های آن توسط DNEG Animation انجام شده است. این فیلم شامل آوازهای کیکی پالمر، مایکل سرا و بابی کاناواله است. برایان اُرندورف از Blu-ray.com به فیلم امتیاز 6 از 10 ستاره داد و گفت: تصویری به ویژه قوی نیست، اما در حد تفریحات این ژانر، با لمس و ایده‌های مناسبی برای اشتراک گذاشتن با کودکان کوچک درباره مهربانی و پذیرش دارد. ویرایش شده توسط دیوید ایان سالتر و آهنگساز جان دبنی می باشد.

 

 

 

انیمیشن زیر مسیر چوبی Under the Boardwalk 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Under the Boardwalk 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها