کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Chicken Run Dawn of the Nugget Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

در انیمیشن فرار مرغی طلوع ناگت 2023 Chicken Run: Dawn of the Nugget، سال‌ها از زمانی که مرغ‌ها از مزرعه آقا و خانم تویدی فرار کردند، گذشته است. جینجر و مرغ‌های آزاد شده در یک پناهگاه پرندگان زیبای جزیره‌ای مستقر شده‌اند که در آن گله می‌تواند به طور هماهنگ و بدون هیچ خطری از انسان‌ها زندگی کند. 

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن فرار مرغی طلوع ناگت 2023

انیمیشن فرار مرغی طلوع ناگت 2023 Chicken Run: Dawn of the Nugget، یک فیلم کمدی انیمیشنی بریتانیایی ساخته‌ شده به روش استاپ‌ موشن که در سال 2023 توسط سم فل تهیه و توسط کری کرکپاتریک، جان او’فارل و ریچل تانرد نوشته شده است. این فیلم، که دنباله‌ای بر فیلم فرار مرغ (2000) محسوب می‌شود، توسط استودیو آردمن انیمیشنز ساخته شده و شامل صداپیشگانی چون تاندیوه نیوتن، زکری لوی، بلا رمزی، رومش رانگاناتان، دیوید بردلی، دنیل میز، جین هوروکس، ایملدا استانتون، لین فرگوسن، جوزی سجویک-دیویز، پیتر سرافینوویچ، نیک محمد و میراندا ریچاردسون است.

این فیلم داستان راکی و جینجر را روایت می‌کند که هنگامی که دخترشان توسط مزرعه پیشرفته مرغداری تحت اداره دشمن قدیمی‌شان خانم تویدی ربوده شده، ماموریت نجاتی را رهبری می‌کنند. انیمیشن فرار مرغی طلوع ناگت 2023، در جشنواره فیلم لندن شصت و هفتم در 14 اکتبر 2023 به نمایش درآمد و در 15 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد.

فیلم نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرد. پس از اتمام فرار مرغ در سال 2000، جفری کاتزنبرگ، مدیرعامل انیمیشن دریم‌ورکس و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم، به آردمن انیمیشنز پیشنهاد ساخت دنباله‌ای برای فیلم را دادند. موسیقی انیمیشن اثر هری گرگسون ویلیامز می باشد و تدوین را سیم اوان جونز و استیون پرکینز را انجام داده اند.

 

انیمیشن فرار مرغی طلوع ناگت 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها