کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن لئو 2023 Leo-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن لئو Leo 2023

خلاصه داستان

انیمیشن لئو Leo 2023، در مورد یک مارمولک 74 ساله به نام لئو و دوست لاک‌پشتش است که دهه‌ها در یک محفظه شیشه‌ای در یک کلاس درس در فلوریدا زندگی می کنند. در این میان زمانی که لئو متوجه می‌شود تنها یک سال از زندگی‌اش باقی مانده است، تصمیم می‌گیرد فرار کرده تا زندگی بیرون از کلاس درس را نیز تجربه کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن لئو 2023 Leo

انیمیشن لئو 2023 Leo، یک فیلم پویانمایی موزیکال کمدی، فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که به کارگردانی رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید واتنگهایم و نویسندگی رابرت اسمیگل، آدام سندلر، پل سادو توسط سه کمپانی Happy Madison Productions ،Netflix ،Animal Logic ساخته شده است. در این انیمیشن بازیگرانی همچون آدام سندلر (در نقش لئو) بیل بور، سیسیلی استرانگ، جیسون الکساندر، راب اشنایدر، آلیسون استرانگ، جو کوی، سدی سندلر … صداپیشگی می کنند.

داستان و نکات فیلم

داستان انیمیشن لئو 2023 Leo، درباره یک مارمولک هفتاد و چهار ساله به نام لئو است که چندین دهه در یک کلاس درس در فلوریدا گیر کرده است. او با یک لاک پشت به نام اسکورتل دوست است و با هم از زندگی در مدرسه لذت می‌برند. اما یک روز، یک دختر بچه به نام جایدا وارد کلاس می‌شود و لئو را به صحبت کردن وا می‌دارد. لئو اکنون می‌تواند با انسان‌ها ارتباط برقرار کند و تصمیم می‌گیرد که از مدرسه فرار کند و دنیا را ببیند.
لئو در سفر خود با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود، اما با کمک دوستانش، از جمله اسکورتل، جایدا و یک موش به نام مکس، موفق می‌شود. در پایان، لئو متوجه می‌شود که خانه واقعی او کجاست. انیمیشن لئو با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان سرگرم‌کننده، موسیقی و صداپیشگی‌های فیلم تمجید کردند. مخاطبان نیز از فیلم لذت بردند و آن را یک اثر سرگرم‌کننده و خانوادگی دانستند.
از نکات مثبت انیمیشن لئو 2023 Leo، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: داستان سرگرم‌کننده و جذاب، موسیقی شاد و گوش‌نواز،  صداپیشگی‌های خوب، پیام‌های مثبت و از نکات منفی فیلم مواردی چون: داستان پیش‌بینی‌پذیر، برخی صحنه‌های طولانی‌ را می توان نام برد. در مجموع، انیمیشن لئو یک فیلم سرگرم‌کننده و خانوادگی است که می‌تواند مورد توجه مخاطبان همه سنین قرار بگیرد.

 

 

انیمیشن لئو 2023 Leo همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Leo 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها