کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن ملکه برفی و پرنسس The Snow Queen and the Princess 2022- دنیای فیلم وسریال همآهنگ
0
انیمیشن ملکه برفی و پرنسس

خلاصه داستان

در انیمیشن ملکه برفی و پرنسس The Snow Queen and the Princess 2022، کای و گردا در یک شهر آرام و دلنشین زندگی می‌کنند، ناگهان روح‌های یخی به آنجا می‌آیند تا همه را یخ بزنند. با این حال، ایلا، یک جادوگر کوچک، به دنبال کمک به قهرمانان می‌آید. با هم، آنها به دنیای جادویی آینه‌زمین می‌روند تا روح‌های یخی را بازگردانند.

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن ملکه برفی و پرنسس The Snow Queen and the Princess 2022

 

انیمیشن ملکه برفی و پرنسس The Snow Queen and the Princess 2022، به کارگردانی مشترک آندری کورنکوو و الکسی زیزیلین در کشور روسیه ساخته شده است. این انیمیشن از ژانرهای ماجراجویی، درام و فانتزی است که به دلیل داستانی جذاب و تصاویر زیبایش مورد توجه قرار گرفته است.

 

فیلمنامه این انیمیشن توسط آندری کورنکوو، ولادیمیر نیکولایف، و الکسی زامیسلوف به صورت مشترک نوشته شده است، که به وفور جزئیات داستان را به تصویر کشیده‌اند. در نقش صداپیشگان در نسخه اصلی این انیمیشن، هنرنمایی‌های شاخصی از جمله ایرینا چومانتیوا، سوتلانا کوزنتسوا و کنستانتین پانچنکو به چشم می‌خوردند که با ایفای نقش‌هایشان، بر جذابیت این اثر بیفزایند.

 

انیمیشن ملکه برفی و پرنسس The Snow Queen and the Princess 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Snow Queen and the Princess 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها