کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن هیلدا 2023-2018 Hilda-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن هیلدا Hilda
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13

خلاصه داستان

انیمیشن هیلدا 2023-2018 Hilda، داستان ماجراجویی‌های هیلدا، دختری ۱۱ ساله بی‌باک با موهای آبی، را دنبال می‌کند که به همراه مادرش یوهانا و گوزن‌ و روباهش تویگ، پس از تخریب محل سکونت قدیمی‌شان در حاشیه جنگل توسط یک غول، به شهر خیالی ترولبرگ نقل مکان می‌کنند. با اینکه از طبیعت وحشی به یک شهر پرجنب‌وجوش نقل مکان می‌کند، هیلدا همچنان توانایی دوست شدن خطرناک‌ترین هیولاها را دارد...

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن هیلدا 2023-2018 Hilda

انیمیشن هیلدا 2023-2018 Hilda، یک سریال تلویزیونی پخش شده انیمیشنی است که بر اساس سری رمان‌های گرافیکی به همین نام نوشته لوک پیرسون به کارگردانی اندی کویل و تهیه کنندگی آدام آیدلسون و توسط Silvergate Media و Mercury Filmworks تولید شده است. گویندگانی چون بلا رمزی، راموس هاردیکر، الیور نلسون، دیزی هاگارد، امیرا فازن اوجو، ریچل اتکینز، کوری اینگلیش، آکُ میچول، ریس پاکنی، کلر اسکینر و غیره …

 

 

بررسی انیمیشن

انیمیشن هیلدا 2023-2018 Hilda، برای اولین بار در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ روی نتفلیکس به نمایش درآمد. دو قسمت اول آن پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان نیویورک در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. فصل دوم آن در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۰ پخش شد. یک فیلم با عنوان (هیلدا و پادشاه کوه) که بین فصل دوم و سوم رخ می‌دهد، در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ روی نتفلیکس پخش شد. فصل سوم و نهایی آن در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

این سریال طی دوران پخش خود به شدت مورد تحسین قرار گرفت. آن چندین جایزه انی (Annie Awards)، از جمله دو بار بهترین سریال کودکان در طی دو سال، و همچنین جوایز امی برای بهترین تیتراژ اصلی، بهترین سریال تلویزیونی کودکان و بهترین ویرایش در یک برنامه روزانه را کسب کرد و در آخرین جایزه با انیمانیاکس برابری کرد.

 

 

انیمیشن هیلدا 2023-2018 Hilda همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Hilda 2019 تا 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها