کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن ورود سگ ها و ایتالیایی ها ممنوع No Dogs or Italians Allowed-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن ورود سگ ها و ایتالیایی ها ممنوع

خلاصه داستان

انیمیشن ورود سگ ها و ایتالیایی ها ممنوع No Dogs or Italians Allowed 2022، در مورد خانواده اوگتو است که در آغاز قرن بیستم در روستایی در شمال ایتالیا زندگی می‌کردند، اما زندگی در این منطقه بسیار دشوار شده بود و آن‌ها آرزوی یک زندگی بهتر در خارج از کشور را داشتند ...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن ورود سگ ها و ایتالیایی ها ممنوع No Dogs or Italians Allowed

انیمیشن ورود سگ ها و ایتالیایی ها ممنوع No Dogs or Italians Allowed، انیمیشنی خانوادگی محصول سال ۲۰۲۲ ایتالیا به کارگردانی آلن اوگتو است. صداپیشگان: استفانو پاگانینی، آریان اسکارید و … انیمیشن محصول مشترک شرکت‌هایی از فرانسه، ایتالیا، بلژیک، سوئیس و پرتغال می باشد.

 

 

نکات انیمیشن

داستان پدربزرگ اوگتو، لوئیجی را روایت می‌کند که در اوایل دهه ۱۹۰۰ برای یافتن زندگی بهتر، با وجود تبعیض گسترده ضد ایتالیایی در آن دوران از ایتالیا به فرانسه مهاجرت کرد. از آنجایی که اوگتو هرگز پدر بزرگ خود را به خوبی نشناخت، زیرا لوئیجی زمانی که اوگتو تنها یک نوزاد بود درگذشت. انیمیشن عمدتاً بر اساس داستان‌هایی است که مادربزرگش سزیرا، بیوه لوئیجی، برای اوگتو تعریف کرده است.

در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن آنسی در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲، ورود سگ‌ها و ایتالیایی‌ها ممنوع جایزه هیئت داوران را برنده شد. فیلمبردار، فابین دروئت، سارا اسپونگا، تدوین توسط دنیس لبورن انجام شده و  موسیقی اثر نیکولا پیووانی می باشد.

 

 

 

انیمیشن ورود سگ ها و ایتالیایی ها ممنوع No Dogs or Italians Allowed همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

No Dogs or Italians Allowed 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها