کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون Pattie et la colere de Poseidon 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون

خلاصه داستان

انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون Pattie et la colere de Poseidon 2022، در مورد مردم یک شهر بندری زیبا در یونان باستان است که با صلح و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند. اما زمانی که مورد خشم یکی از خدایان یونان باستان به نام پوسایدون قرار می‌گیرند، یک موش جوان و ماجراجو و گربه‌ای که او را به فرزندی قبول کرده است، برای نجات شهر به جیسون پیر و دوستانش می‌پیوندند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون Pattie et la colere de Poseidon 2022

انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون Pattie et la colere de Poseidon 2022، یک انیمیشن ماجراجویی، خانوادگی و کمدی ساخت فرانسه که توسط دیوید آلو، اریک توستی و ژان فرانسوا توستی کارگردانی شده است. فیلمنامه این انیمیشن توسط دیوید آلو، اریک توستی و ژان فرانسوا توستی نوشته شده و در نسخه اصلی این انیمیشن، هنرمندانی همچون کیسی چیس، کریستف لمواین، امانوئل کورتیل، میشل تورو، فرانتز کانفیاک، ژروم پاولز، باربارا تیسیه، پل بورن، امانوئل گاریخو، والری سیکلی، جولین بوانیچ، سرژ بیوان و سایر هنرمندان به صداپیشگی پرداخته‌اند.

 

 

نکات فیلم

انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون Pattie et la colere de Poseidon 2022، ابتدا در جشنواره بین‌المللی فیلم Cinemed Festival Cinéma Méditerranéen Montpellier در فرانسه در تاریخ 26 اکتبر 2022 به نمایش عمومی درآمد و پس از شرکت در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر، در 25 ژانویه 2023 توسط کمپانی Apollo Films در سینماهای فرانسه و توسط کمپانی Viva Kids در سینماهای آمریکا اکران شد.

 پاتی و خشم پوسایدون 2022 توانسته با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر جهان مواجه شود و از سوی منتقدان برای گرافیک جذاب، داستان جذاب، موسیقی متن، فیلمنامه، کارگردانی، فضاسازی‌ها، ارزش‌های تولید، گروه نویسندگان، گروه صداپیشه و شخصیت‌پردازی‌ها تحسین و ستایش دریافت کند.

 

 

انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون Pattie et la colere de Poseidon 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Pattie et la colere de Poseidon 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها