کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اهمیت پیوستن تام کروز به کمپانی برادران وارنر 2024
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



اهمیت پیوستن تام کروز به کمپانی برادران وارنر 2024

اهمیت پیوستن تام کروز به کمپانی برادران وارنر 2024، چرا پیوستن تام کروز به کمپانی برادران وارنر مهم‌تر از آنچه فکر می‌کنید است؟ تام کروز در اکران فیلم مأموریت غیرممکن – قسمت اول مرگبار که در تئاتر رز، در مرکز لینکلن در روز دوشنبه، ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۳ برگزار شد، حضور داشت. استیون اسپیلبرگ گفت که ستاره اکشن سال گذشته هالیوود را نجات داد. حالا تام کروز با قدرت ستاره‌ای خود به کمپانی وارنر پیوسته تا موج جدیدی از فیلم‌ها را تولید کند.

….

1t | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

تام کروز به کمپانی وارنر  پیوسته تا با هم فیلم‌های بلند را توسعه دهند و تولید کنند. این ممکن است مانند یک جزئیات خسته‌کننده پشت صحنه در مورد تولید فیلم به نظر برسد، اما در واقعیت یک حرکت بسیار مهم در دوران حرفه‌ای بزرگ‌ترین ستاره اکشن جهان است. کروز، ۶۱ ساله، که در دهه ۸۰ با بازی در فیلم‌های پرفروشی مانند تاپ گان در سال ۱۹۸۶ به شهرت رسید، در قرن بیست و یکم به عنوان آخرین ستاره‌های بزرگ فیلم‌های اکشن به خاطر تعهدش به انجام حرکات نمایشی خطرناک و حمایت از مجموعه ماموریت غیرممکن به همراه فیلم‌های موفقی مانند ادامه فیلم تاپ گان: ماوریک در سال ۲۰۲۲ شهرت یافته است.

….

3t | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

برای کسانی که اطلاع دارند، آنها می‌دانند که کروز بسیاری از این فیلم‌ها را از طریق شرکت تولیدی خودش، کروز/واگنر پروداکشنز، که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده است، انجام داده است. از طریق کروز/واگنر، این بازیگر تمام فیلم‌های ماموریت غیرممکن را به همراه بازی در نقش اصلی، همچنین مجموعه جک ریچر و سایر فیلم‌ها را تولید کرده است. کروز یکی از ستاره‌های پرفروش هالیوود است و فیلم‌های او بیش از ۱۳ میلیارد دلار (تقریباً ۱۲ میلیارد یورو) در سراسر جهان فروش داشته‌اند.

بسیاری از موفق‌ترین فیلم‌های او به همراه پارامونت پیکچرز به عنوان پخش‌کننده تولید شده‌اند. پارامونت رابطه ۱۴ ساله خود با کروز را پس از مأموریت: غیرممکن III در سال ۲۰۰۶ به پایان برد، اما در سال ۲۰۱۱ برای فیلم بعدی از این مجموعه، مأموریت: غیرممکن – پروتکل شبح، دوباره با او همکاری کرد. اعلام این خ بر که کروز اکنون کشتی خود را به کمپانی وارنر بسته است، بنابراین یک منفعت بزرگ برای استودیوی تولید است.

….

2t | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

دیوید زاسلاو، مدیرعامل کمپانی وارنر دیسکاوری، گفته است که او می‌خواهد با استعدادهای برتر بیشتری هم در جلوی دوربین و هم پشت دوربین کار کند، و نمی‌توانید کسی بزرگتر از کروز پیدا کنید. مدیران اجرایی و رؤسای گروه فیلم‌های سینمایی کمپانی وارنر، مایکل دی لوکا و پم آبدی گفتند: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با تام، افسانه‌ای مطلق در صنعت فیلم، کار کنیم. دیدگاه ما، از روز اول، بازسازی این استودیوی نمادین به اوج روزهای شکوهش بوده است.

دی لوکا و آبدی ادامه دادند که وقتی برای اولین بار با زاسلاو نشستند، او به آن‌ها گفت: ما در مأموریتی هستیم تا وارنر را بازگردانیم – ما بهترین منابع، داستان‌سرایی مالکیت معنوی و استعداد در کسب‌وکار را داریم – و ما باید تام کروز را به وارنر برگردانیم! خود کروز در بیانیه مطبوعاتی کمپانی برادران وارنر گفت: من احترام و تحسین زیادی برای دیوید، پم، مایک و تیم کامل در وارنر برادرز دیسکاوری و تعهد آن‌ها به فیلم‌ها، طرفداران فیلم و تجربه سینمایی دارم. او ادامه داد: من منتظر ساخت فیلم‌های عالی با هم هستم!

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها