کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اکران زودتر از موعد فیلم گودزیلا 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

اکران زودتر از موعد فیلم گودزیلا 2024

اکران زودتر از موعد فیلم گودزیلا 2024، فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید توسط کمپانی‌های وارنر برادرز و لجندری، پنجمین فیلم از سری MonsterVerse آن‌ها است و دنباله‌ای برای رویدادهای فیلم 2021 گودزیلا در برابر کونگ می‌باشد.

…..

Godzilla vs Kong 2 when shooting begins | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…..

فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید دو هفته زودتر از موعد مقرر به سینماها خواهد آمد، این خبر روز سه‌شنبه توسط کمپانی‌های لجندری و وارنر برادرز اعلام شد. پنجمین قسمت از سری MonsterVerse آن‌ها حالا قرار است در تاریخ 29 مارس به جای 12 آوریل اکران شود. اما اکران فیلم میکی 17 به تعویق افتاده است.

….

Mickey 17 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

با توجه به اکران زودتر از موعد فیلم گودزیلا 2024، (اکشن) تاریخ اکرانی را که پیشتر برای فیلم میکی 17 به کارگردانی بونگ جون-هو، برنده جایزه اسکار، در نظر گرفته شده بود، به خود اختصاص داده است. اکران میکی 17 به دلیل تغییرات تولید پس از اعتصاب به تعویق افتاده است. انتظار می‌رود که به زودی تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم اعلام شود. (این تغییر تاریخ اکران چندان غیرمنتظره نبود، زیرا هنوز تریلری از این فیلم منتشر نشده است.)

آخرین ورودی فیلم سینمایی در MonsterVerse محصول کمپانی‌های وارنر برادرز/لجندری اینترتینمنت، دنباله‌ای برای رویدادهای فیلم گودزیلا در برابر کونگ (2021) است، جایی که طرفداران شاهد نبرد نهایی بین دو موجود غول‌پیکر کایجو برای تسلط بر یکدیگر بودند. تریلر فیلم نشان می‌دهد که گودزیلا در برابر کونگ به کاوش‌های عمیق‌تر در اسرار زمین توخالی می‌پردازد و خطر یک تایتان جدید را فاش می‌کند که همکاری گودزیلا و کونگ را ضروری می‌سازد.

کارگردان فیلم گودزیلا در برابر کونگ، آدام وینگارد، دوباره به صندلی کارگردانی بازگشته است و با بازیگران بازگشته از جمله ربکا هال، برایان تایری هنری و کیلی هاتل دوباره همکاری می‌کند. دن استیونز نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی در امپراتوری جدید به این مجموعه پیوسته است.

این مجموعه همچنین شامل فیلم‌های گودزیلا (2014)، کونگ: جزیره جمجمه (2017) و گودزیلا: پادشاه هیولاها (2019) می‌شود. همچنین دو ورودی تلویزیونی در این مجموعه وجود دارد، شامل سری انیمیشن جزیره جمجمه (2023) که در نتفلیکس منتشر شده و سریال زنده مونارچ: میراث هیولاها (2023) که در اپل تی‌وی پلاس منتشر شده است.

فیلم میکی 17 که بر اساس رمانی به همین نام از ادوارد آشتون ساخته شده است، با بازی رابرت پتینسون، استیون یون، نائومی اکی، تونی کولت و مارک روفالو به ایفای نقش پرداخته‌اند. بونگ جون-هو نویسندگی فیلمنامه اقتباسی این فیلم را بر اساس کتاب میکی 7 نوشته ادوارد آشتون به عهده داشته است.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها