کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال باد های تاریک 2023 Dark Winds-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال باد های تاریک
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال بادهای تاریک Dark Winds 2022، در سال 1971 میلادی در یک منطقه دور افتاده روایت شده و در مورد دو افسر پلیس به نام‌های لیفورن و چی از ملت ناواهو است که با یک سری جرایم به ظاهر غیر مرتبط مواجه می‌شوند...

درباره فیلم

Spread the love



سریال باد های تاریک 2023 Dark Winds

سریال باد های تاریک 2023 Dark Winds، سریالی اکشن جنایی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی گراهام رولند می باشد که فصل اول آن در 6 قسمت در سال 2022 و فصل دوم 6 قسمت در سال 2023 توسط استودیو AMC تهیه و منتشر شده است. فیلمنامه این سریال نیز توسط مایا رز دیتلاف، بیلی لوتر و اریکا ترمبلی بر اساس مجموعه کتاب هایی به نام Leaphorn & Chee نوشته تونی هیلرمن نوشته شده است. هنرمندانی چون جان مک کلارن، کیووا گوردون، جسیکا ماتن، رین ویلسون، نوآ امریک، یوجین بریو راک، الوا گوئرا، دایانا الیسون، راب تپر و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات سریال

سریال باد های تاریک 2023 Dark Winds، با نظرات مثبت بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شده است از جمله به دلیل بازی ها، داستان هیجان انگیز، طراحی لباس، ارزش های تولید، شخصیت پردازی، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی مورد تحسین قرار گرفته است. در می 2023، Dark Winds جوایز متعدد Vision را از انجمن ملی ارتباطات چند قومی (NAMIC) دریافت کرد. این سریال برنده بهترین درام و بهترین اجرا در سریال درام شد.

 

 

سریال باد های تاریک 2023 Dark Winds همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dark Winds از 2022 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها