کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بازیگر فیلم انگل Parasite خودکشی کرد
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



 

بازیگر فیلم انگل Parasite خودکشی کرد

بازیگر فیلم انگل Parasite خودکشی کرد، بازیگر فیلم انگل Parasite، لی سان کیون، در میان اتهامات مربوط به مواد مخدر مرده یافت شد. لی، ۴۸ ساله، روز چهارشنبه درون یک خودرو در یک پارک سئول مرده پیدا شد. لی سان کیون، بازیگری که در فیلم برنده جایزه اسکار «پارازیت» بازی کرده بود، بر اساس گزارش‌های متعدد درگذشته است.

بر اساس خبرگزاری آسوشیتد پرس. این خبرگزاری گزارش کرد که پلیس به دنبال لی بود پس از آن که خانواده‌اش گفته بودند که او یادداشتی به نظر می‌رسد خودکشی نوشته است. بر اساس خبرگزاری یونهاپ، لی با یک زغال بریکت در صندلی مسافرش یافت شد و در صحنه فوت اعلام شد. مرگ او در حین تحقیقات درباره استفاده غیرقانونی از مواد مخدر رخ داده است.

….

Lee Sun kyun parasite hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

خبرگزاری یونهاپ گفت که او سه بار توسط پلیس بازجویی شده بود پس از آنکه ادعا شد او مواد مخدر غیرقانونی، از جمله ماریجوانا، در خانه یک میزبان که در منطقه گانگنام کار می‌کرد، استفاده کرده است. لی از طریق وکیل خود این اتهامات را رد کرد. طبق خبرگزاری یونهاپ، او همچنین ماه گذشته آزمایش مواد مخدر کوتاه مدت و آزمایش مبتنی بر آزمایشگاه انجام داده بود که توسط سرویس پزشکی قانونی ملی انجام شده و نتایج آن منفی بود.

لی نقش رئیس خانواده ثروتمند پارک در فیلم انگل را بازی کرده بود که جایزه بهترین فیلم را در نود و دومین دوره مراسم سالانه جوایز آکادمی به خانه برد. این فیلم کره‌ای با کسب عنوان بهترین فیلم در تاریخ ساخت، به عنوان اولین فیلم غیر انگلیسی‌ زبان شناخته شد که این جایزه را دریافت کرد.

فیلم انگل در ژانر درام، همچنین اولین فیلمی شد که جوایز آکادمی برای بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین فیلم را دریافت کرد. لی در مصاحبه‌ای که در اکتبر منتشر شد، به HollywoodChicago.com گفته بود: چون فیلم جایزه پالم دور را در کن دریافت کرد، ما امیدوار بودیم که فیلم در اسکار هم مورد توجه قرار گیرد، چرا که اولین فیلم کره‌ای بود که حتی شانسی داشت، لی در حالی که در مورد تجربه کار بر روی فیلم تامل می‌کرد گفت:

 وقتی همه نامزدها اعلام شدند، من انتظار داشتم که کارگردان بونگ جون هو برنده شود، اما هرگز فکر نمی‌کردم که ما شانسی برای بهترین فیلم داشته باشیم. پس وقتی کارگردان ما برنده شد، فکر کردیم که روز تمام شده است. نمی‌توانید تصور کنید که چقدر متعجب و هیجان‌زده شدیم وقتی فیلم ما را برای بهترین فیلم خواندند. هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها