کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

برنامه پلتفرم ها در سال 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

برنامه پلتفرم ها در سال 2024

…..

 

hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

…..

برنامه پلتفرم ها در سال 2024، چه برنامه‌های تلویزیونی جدیدی در سال ۲۰۲۴ در راه هستند؟
برنامه‌های پخش پس از اعتصابات تاریخی دوگانه هالیوود در حال تغییر است. هر شبکه پخش و پلتفرم استریمینگ در راه ورود به سال ۲۰۲۴ بر روی یک موضوع تمرکز کرده است. تلاش برای بازگشت به فعالیت پس از یک سالی که در آن اعتصابات تاریخی دوگانه هالیوود تولید را برای ماه‌ها متوقف کرد.

در پی اعتصاب نویسندگان و اجراکنندگان، استریمرها و شبکه‌ها در تلاش هستند تا خطوط برنامه‌ریزی خود را محکم کنند، زیرا چندین کمدی و درام نوشتاری به دلیل توقف کار دچار مشکل شده‌اند. به عنوان مثال، HBO به سرعت اعلام کرد که فصل سوم سریال‌های Euphoria و The White Lotus همچنین دومین فصل The Last of Us حالا در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهند شد.

پلتفرم‌های دیگری مانند آمازون، برنامه‌های خود را کنسل کرده‌اند، چرا که تاخیر در تولید حالا برنامه‌های بازاریابی آن‌ها برای سال ۲۰۲۵ را که استریمر قرار است هزینه‌های سنگینی داشته باشد، تحت تأثیر قرار داده است.با توجه به همه این موارد، هالیوود ریپورتر منظره تلویزیونی را برای دیدن اینکه چه کمدی‌ها و درام‌های جدید نوشته شده (و تولید شده در ایالات متحده) ممکن است واقعاً در سال پیش رو اولین نمایش خود را داشته باشند، بررسی کرده است.

همانطور که در گذشته بوده است، هیچ تضمینی در اینجا وجود ندارد چرا که شاهد بوده‌ایم حتی بزرگ‌ترین نمایش‌ها به دلیل همه‌گیری‌های جهانی و نزاع‌های کارگری به تعویق افتاده‌اند. آمازون استریمر رهبری شده توسط جنیفر سالک امیدوار است به اقتباس موفق از مجموعه بازی ویدیویی پرفروش Fallout، ساخته تهیه‌کنندگان ژانر لیسا جوی و جاناتان نولان (وست‌ورلد).

این درام با بودجه بزرگ (که قرار است در ۱۲ آوریل منتشر شود) با بازی الا پرنل (Yellowjackets) در مقابل والتون گاگینز است، در حالی که آمازون امیدوار است به موفقیتی مشابه با The Last of Us از HBO دست یابد. در جای دیگر، دونالد گلاور به صفحه نمایش بازمی‌گردد در مقابل مایا ارسکین (PEN15) به جای فیبی والر-بریج در نسخه بازنویسی شده از Mr. & Mrs. Smith (۲ فوریه) که سارا پالسون و شارون هورگان را نیز در میان مهمانان خود دارد.

هر یک از پلتفرم ها تقریبا برنامه های خود را برای 2024 اعلام کرده اند.

…..

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها