کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

برندگان جوایز امی 2023
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

 

برندگان جوایز امی 2023

Succession ساکسشن، د بیر The Bear و بیف Beef به ترتیب جوایز برترین سریال درام، برترین سریال کمدی و برترین مینی سریال را برنده شدند. سریال ساکسشن به عنوان بهترین سریال درام و د بیر به عنوان بهترین سریال کمدی در مراسم جوایز امی 2023 که دوشنبه شب برگزار شد، معرفی شدند.

….

Emmy Awards hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

علاوه بر این، بیف به عنوان بهترین سریال محدود یا آنتولوژی انتخاب شد، در حالی که برنامه ریس درگ ریس از روپل به عنوان بهترین برنامه رقابتی واقعیت برگزیده شد. برنامه Last Week Tonight With John Oliver به عنوان بهترین سریال تنوع نوشتاری برنده شد، و The Daily Show With Trevor Noah به عنوان بهترین سریال گفتگویی انتخاب شد.

آیو ادبیری، جنیفر کولیج، متیو مکفیدن، کوینتا برانسون، جرمی آلن وایت، نیسی نش-بتس، ایبون ماس-باخراخ، علی وونگ، سارا اسنوک، کیرن کالکین، پل والتر هاوزر و استیون یون از جمله برندگان جوایز بازیگری بودند. نامزدها در ماه جولای در یک مراسم مجازی که توسط ایوت نیکول براون و فرانک شرما، رئیس آکادمی تلویزیونی، میزبانی شد، اعلام شدند. برای اینکه برنامه‌های تلویزیونی در جوایز امسال واجد شرایط باشند، باید بین ۱ ژوئن ۲۰۲۲ تا ۳۱ می ۲۰۲۳ پخش شده باشند.

برنامه جوایز امی ۲۰۲۳ که ابتدا قرار بود در سپتامبر برگزار شود، به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران به تعویق افتاد. (مراسم جوایز هنرهای خلاق نیز تا ۶-۷ ژانویه به تعویق افتاد؛ برندگان این مراسم‌ها را اینجا ببینید.) برنامه جوایز امی پرایم‌تایم ۲۰۲۳ از تئاتر پیکاک (که قبلاً تئاتر مایکروسافت نامیده می‌شد) به صورت زنده از شبکه فاکس پخش شد. انتونی اندرسون مراسم را میزبانی کرد.

علاوه بر این، آکادمی تلویزیون جایزه گورنرز ۲۰۲۳ را به GLAAD اهدا کرد، به خاطر کار آن‌ها در طی نزدیک به چهار دهه برای تضمین نمایش منصفانه، دقیق و متنوع جامعه LGBTQ در رسانه‌ها و صنایع سرگرمی و تلاش برای برابری LGBTQ. سارا کیت الیس، رئیس و مدیرعامل GLAAD، این افتخار را پذیرفت…

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها