کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

برندگان گلدن گلوب 2024
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



 

 

برندگان گلدن گلوب 2024

اوپنهایمر، باربی، چیزهای بدبخت، قاتلان ماه گل، موفقیت و خرس از جمله بزرگ‌ترین برندگان گلدن گلوب 2024 بودند. مارگو رابی، لیلی گلدستون، و کریستوفر نولان جوایز گلدن گلوب خود را می‌پذیرند. جوایز گلدن گلوب 2024 در شب یکشنبه اهدا شد، که در آن فیلم‌های اوپنهایمر، باربی، چیزهای بدبخت و آناتومی یک سقوط جوایز متعددی دریافت کردند. اوپنهایمر به عنوان بهترین فیلم سینمایی درام نامگذاری شد، که کریستوفر نولان جایزه کارگردانی را برای کار خود در این فیلم به خانه برد.

…..

hamahang نولان | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

چیزهای بدبخت جایزه گلوب را برای بهترین فیلم سینمایی موزیکال یا کمدی به دست آورد. آناتومی یک سقوط به عنوان بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان برنده شد، در حالی که پسر و حواصیل به عنوان بهترین فیلم انیمیشن شناخته شد. در بخش تلویزیون، موفقیت به عنوان بهترین سریال درام نامگذاری شد، در حالی که خرس به عنوان بهترین سریال تلویزیونی، موزیکال یا کمدی شناخته شد.

…..

hamahang گلدن گلوپ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…..

تیموتی هاتون، که در فیلم مردم عادی بازی کرده بود، توسط دالی پارتون و لیلی تاملین همراهی شد پس از اینکه آنها جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را در 38مین دوره گلدن گلوب‌ها به او اهدا کردند. لیلی گلدستون، پل جیاماتی، اما استون، رابرت داونی جونیور، جرمی آلن وایت، داوین جوی رندولف، آیو ادبیری، کیران کالکین، علی وانگ، استیون یوئن و متیو مکفادین از جمله برندگان در دسته‌های بازیگری بودند. بیلی ایلیش اوکانل و فینیاس اوکانل جایزه بهترین آهنگ را بردند.

در این سال، جوایز گلدن گلوب در دسته‌بندی‌های جدیدی که شامل استندآپ کمدی و دستاوردهای سینمایی و گیشه می‌شود، اهدا شدند. باربی جایزه بهترین دستاورد سینمایی و گیشه را برد، که این دسته‌بندی شامل هشت نامزد از فیلم‌هایی بود که درآمد/فروش گیشه 150 میلیون دلاری داشته‌اند، که 100 میلیون دلار آن باید از گیشه داخلی ایالات متحده باشد، و/یا بازدید دیجیتالی معادلی دریافت کنند که توسط منابع معتبر صنعتی شناخته شده‌اند، گلدن گلوب‌ها در اعلام این دسته‌بندی گفتند.

جایزه بهترین اجرا در استندآپ کمدی تلویزیونی شامل شش کمدین نامزد شده بود که اجراهای کمدی استندآپ سنتی حداقل 30 دقیقه‌ای، به جز نقش‌ها در سریال‌های تلویزیونی، سریال‌های محدود، سریال‌های آنتولوژی یا فیلم‌های سینمایی ساخته شده برای تلویزیون را در یک پلتفرم رسانه‌ای شناخته شده (حساب‌های شخصی رسانه‌های اجتماعی واجد شرایط نیستند) ارائه کرده‌اند. میزبان سابق گلوب‌ها، جرویس، این جایزه را برای ریکی جرویس: آرماگدون به خانه برد.

جو کوی مراسم برندگان گلدن گلوب 2024 را اجرا کرد که به صورت زنده از هتل بورلی هیلتون در CBS پخش شد و در پارامونت+ به نمایش درآمد. قبل از برگزاری مراسم، باربی و موفقیت با نه نامزدی در هر یک، بیشترین نامزدی‌ها را برای گلدن گلوب‌های 2024 به خود اختصاص داده بودند.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها