کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بهترین فیلم ها در اکران 2024
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



بهترین فیلم ها در اکران 2024

بر اساس اطلاعاتی که ارائه گردید، به نظر می‌رسد فیلم‌های زیر از جمله مورد انتظارترین اکران‌های سال 2024 باشند

Deadpool 3 (از Marvel Studios): این فیلم احتمالاً ادامه‌ای بر سری فیلم‌های محبوب و طنزآمیز Deadpool خواهد بود و توجه طرفداران مارول را به خود جلب می‌کند.

Joker :Folie à Deux (از DC): این فیلم احتمالاً دنباله‌ای بر فیلم موفق جوکر است و با توجه به موفقیت نسخه قبلی، انتظار می‌رود که مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

Saw XI: ادامه‌ای دیگر در مجموعه فیلم‌های ترسناک و مهیج Saw که احتمالاً طرفداران این ژانر را هیجان‌زده خواهد کرد.

Dune 2: پس از موفقیت دیون در سال 2021، انتظار می‌رود که این ادامه داستان همانند قسمت اول توجه زیادی را به خود جلب کند.

Gladiator 2: این فیلم، که ادامه‌ای بر فیلم موفق گلادیاتور است، بدون شک توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد، به خصوص از آنجا که اولین فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود.

این فیلم‌ها می‌توانند نشان‌دهنده‌ی گستردگی ژانرها و سبک‌های مختلف در سینما باشند و انتظار می‌رود که هر کدام به شکل منحصر به فردی توجه علاقه‌مندان به سینما را جلب کنند.

……

Dune 2 Madame hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

……

اعتصاب‌های موازی بازیگران و نویسندگان در سال 2023 خرابی‌های زیادی را وارد کرده‌اند، به طوری که برخی پروژه‌ها به قدری تأخیر خورده‌اند که دیگر در سال 2024 اکران نخواهند شد، و این سال را خالی‌تر از آنچه صاحبان تئاترها و استودیوهای فیلم دوست دارند، ساخته است.

با این حال، بهترین فیلم ها در اکران 2024، رقم خواهد خورد و هنوز هم پروژه‌های زیادی وجود دارند که در مسیر درست قرار دارند و انتظار می‌رود که بزرگ باشند، از دنباله‌هایی که مدت‌ها در دست ساخت بوده‌اند (گلادیاتور 2، بیتلجویس 2) تا ارائه‌های کتاب‌های کمیک درجه R (ددپول 3، جوکر: فولی آ دو).

…….

hamahang 2024 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…….

فیلم موزیکال پارامونت اقتباسی است از نمایش موزیکال برادوی که خود برگرفته از فیلم سال 2004 است. تینا فی در این نسخه، که نگاهی به نسل Z به کلاسیک‌های فیلم‌های دبیرستانی دارد، بازگشته است و بازیگران اصلی برادوی مانند رنه رپ، آنگوری رایس و جان هم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جدید جیمز ساموئلز، که دنباله‌ای برای وسترن سیاه‌پوستانه او به نام سقوط سخت‌تر آن‌ها است، داستان مردی را دنبال می‌کند که در زمان‌های کتاب مقدس زندگی می‌کند و از پیام‌های مسیح جدید الهام می‌گیرد و پیروان متعهد خود را تشکیل می‌دهد، که این موضوع او را با امپراتوری حاکم رومی در تضاد قرار می‌دهد. لاکیت استنفیلد در نقش اصلی این فیلم بازی می‌کند و بازیگرانی چون آر جی سایلر، آلفر وودارد و جیمز مک‌آووی نیز در آن حضور دارند.

متیو وان با یک فیلم متا به ژانر جاسوسی بازمی‌گردد که داستان نویسی جاسوسی (با بازی برایس دالاس هاوارد) را دنبال می‌کند که بدون اطلاع خود، رویدادهای واقعی را در مجموعه کتاب‌های محبوبش به نگارش درمی‌آورد. سم راکول، هنری کاویل و برایان کرانستون نیز در این فیلم بازی می‌کنند، در کنار ستاره پاپ دوآ لیپا. این فیلم از آپل، اکران جهانی خود را از طریق یونیورسال دریافت می‌کند.

نسخه جوان‌پسند و اغراق‌آمیز از کلاسیک مری شلی، داستان دانش‌آموزی دبیرستانی را روایت می‌کند که موفق به احیای یک جسد می‌شود، که در نهایت به عنوان علاقه عاشقانه او ظاهر می‌شود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی زلدا ویلیامز است و دیابلو کودی، نویسنده فیلم بدن جنیفر، فیلمنامه آن را نوشته است.

داکوتا جانسون در نقش یک زن با قدرت بینش فراطبیعی در اسپین‌آف فیلم اسپایدر-من ظاهر می‌شود که با چندین ابرقهرمان که به عنوان زن عنکبوتی شناخته می‌شوند، درگیر می‌گردد. سیدنی سوینی، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد و تاهر رحیم نیز در این فیلم بازی می‌کنند که با انتشار اولین تریلرش، جمله بلافاصله به یک میم معروف تبدیل شد: او در آمازون با مادرم بود زمانی که او در حال تحقیق در مورد عنکبوت‌ها بود، دقیقاً قبل از اینکه او بمیرد. این فیلم توسط اس. جی. کلارکسون برای سونی و کلمبیا کارگردانی شده است.

و فیلمهای دیگر هم در لیست بهترین فیلم ها در اکران 2024، هستند همچون: باب مارلی: یک عشق، فیلم دیون: بخش دوم، فیلم رود هاوس، فیلم انجمن آمریکایی از مردم سیاه جادویی، فیلم گوست‌باسترز: امپراطوری منجمد، فیلم میکی 17، فیلم اولین اومن، فیلم گودزیلا در برابر و غیره …

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها