کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش 2024 و مرور هر آنچه می دانیم.
زمان مطالعه : 5 دقیقه
Spread the love



 

تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش 2024 و مرور هر آنچه می دانیم.

 

فصل سوم انیمه شیطان کش، صحنه های زیبایی را دربر داشت و شامل اتفاقاتی بود که تاثیرات بزرگی بر آینده خواهد داشت. در نهایت این فصل با سوال های فراوان به پایان رسید. اکنون طرفداران این انیمه مشتاقانه منتظر فصل 4 هستند. خوشبختانه، فصل چهارم تایید شد. در این خبر به بررسی هرآنچه می دانیم و تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش می پردازیم.

انیمه شیطان کش Demon Slayer - همآهنگ

انتشار فصل 4 انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

 

پس از پایان فصل سوم شیطان کش در ژاپن، که داستان دهکده کارگران شمشیرساز را به تصویر می کشد، خبر ساخت فصل چهارم شیطان کش به طور رسمی تایید شد. این خبر به طور گسترده در شبکه های اجتماعی و حساب رسمی استودیو انیمه شیطان کش منتشر شد. در این اعلامیه ذکر شد که همچنان از آموزش هاشیرای مانگا اقتباس خواهد گرفت. در انتهای اعلامیه تصویرهایی از پنج هاشیرا بود. خصوصا آن شخصیت هایی که حضور چندان پررنگی در انیمه نداشته اند.

 

تاریخ دقیق انتشار

در نهایت در تاریخ 11 دسامبر 2023، یک تیزر جدید منتشر شد که سرانجام تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش را فاش کرد: بهار 2024. کمپانی سازنده انیمه با انتشار یک تیزر و اعلامیه تایید کرد که این فصل با یک قسمت ویژه یک ساعته آغاز خواهد شد. همچنین اعلام شد که یک فیلم که شامل قسمت‌های نهایی داستان دهکده کارگران شمشیرساز از فصل سوم و اولین قسمت از فصل چهارم به نام “شیطان کش: به سوی آموزش هشیرا”، در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ به نمایش درآمد.

 

در تاریخ ۹ مارچ ۲۰۲۴، سرانجام تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش اعلام شد: ۱۲ مه ۲۰۲۴ (23 اردیبهشت 1403). این تاریخ در طی یک رویداد با حضور صداپیشگان  شخصیت های تانجیرو، زنتیسو و اینوسوکه، برگزار شده بود؛ اعلام شد.

 

 انیمه شیطان کش Demon Slayer - همآهنگ

 

تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

فصل ۴ شیطان کش اکنون برای اولین بار در بهار ۱۴۰۳ به نمایش در خواهد آمد، که ممکن است به این معنی باشد که برنامه انتشار آن شبیه به فصل ۳ باشد. تاریخ انتشار فصل چهارم انیمه شیطان کش 23 اردیبهشت ۱۴۰۳ است. مدت زمان فصل نهایتا به تعداد قسمت های فصل ۴ بستگی دارد؛ اگر واقعاً فقط داستان آموزش هشیرا را ادامه دهد، فصل چهارم ممکن است کوتاه باشد.

داستان فصل چهارم شیطان کش (Demon Slayer)

فصل ۴ شیطان کش با اقتباس از داستان آموزش هاشیرا از مانگا خواهد بود، همانطور که از اسمش پیداست، تانجیرو برای تبدیل شدن به یک هاشیرا، آموزشی را که نیاز دارد دریافت می کند. تانجیرو با قوی‌ترین هاشیراها تمرین خواهد کرد، از جمله کسانی که تاکنون زیاد ظاهر نشده‌اند، مانند گیومئی هیمِجیما، هاشیرای سنگ. این فرصتی عالی برای درخشیدن این شخصیت‌هاست و به طرفداران کمک می‌کند تا حس بهتری نسبت به شخصیت‌های آن‌ها نسبت به صحنه‌ی ملاقات اولیه هاشیرا پیدا کنند.

 

سوالات مرتبط با فصل چهارم

هر چند که داستان آموزش هشیرا تنها شامل ۹ فصل است که بسیار کوتاه است. برای مقایسه، داستان دهکده کارگران شمشیرساز، که ۱۱ قسمت داشت، در مانگا، ۲۷ فصل طولانی بود، که به این معنی است که هر قسمت تقریباً از ۲ فصل اقتباس شده است. این ممکن است به این معنی باشد که فصل چهارم از شکارچی شیاطین تنها ۴ یا ۵ قسمت خواهد بود، یا اینکه این فصل شامل قسمت های دیگری علاوه بر این قسمت های کوتاه خواهد بود.  دوره‌ای که بعد از آموزش هشیرا می‌آید، دوره قلعه بی‌نهایت شیطان کش است، که با ۴۶ فصل به خودی خود، نیاز به یک فصل کامل از قسمت‌ها دارد.

 

شیطان کش تاکنون سعی کرده است به جای آنکه کل داستان را در طی فصل های  مختلف تقسیم کند، آنها را به صورت یک جا منتشر کند، اما این ممکن است نیاز به تغییر برای فصل چهارم داشته باشد. همه اینها گفتن اینکه فصل چهارم تا چه حد می تواند داستان را پوشش دهد، سخت کند. تنها انتشار رسمی جزئیات بیشتر می تواند جوابگوی این سوال باشد.

 انیمه شیطان کش Demon Slayer - همآهنگ

شخصیت های فصل ۴ شیطان کش (Demon Slayer)

فصل ۴ شیطان کش قطعاً شخصیت‌های اصلی را نشان می‌دهد، اما هیجان‌انگیزتر از آن، تمرکز بر هاشیرا است. بسیاری از هاشیرا، مانند گیومئی هیمِجیما، هاشیرای سنگ، اوبانای ایگورو، هاشیرای مار و سانِمی شینازوگاوا، هاشیرای باد، تاکنون کار زیادی در داستان انجام نداده‌اند، بنابراین این زمان عالی برای معرفی این شخصیت‌ها و شناختن آن‌ها خواهد بود. تانجیرو زمان خود را صرف تمرین با تک تک آنها به صورت انفرادی خواهد کرد و به او فرصتی می دهد تا با آنها روابطی برقرار کند که برای ورود به دوره نهایی، بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

حضور دوباره شخصیت های قدیمی

تانجیرو فقط با هاشیراهایی که تا به حال در حاشیه بوده‌اند تمرین نخواهد کرد. بلکه شخصیت‌های محبوب طرفداران مانند میتسوری کانرویجی و موئیچیرو توکیتو از فصل ۳ و یا تنگن اوزویی از فصل ۲ نیز برای کمک به تمرین تانجیرو باز خواهند گشت. داستان همچنین دوباره به زنیتسو و اینوسوکه که از تانجیرو جدا شده و برای مأموریت‌های دیگری فرستاده شده‌اند و در نتیجه در داستان دهکده کارگران شمشیرساز حضور نداشتند، خواهد رسید. گنیا نیز در این فصل حضور خواهد داشت و مشکلاتی با برادرش، سانِمی، دارد که باید آن‌ها را حل کند.

 

سخن نهایی

این تمام اطلاعاتی بود که از فصل چهارم انیمه شیطان کش وجود دارد. پیشنهاد میشود تا قبل از انتشار اولین قسمت از فصل چهارم انیمه شیطان کش، اگر همچنان به جمع علاقه مندان این انیمه نپیوسته اید. هرچه زودتر این انیمه را به صورت آنلاین از همآهنگ تماشا کنید.

جدیدترین خبرهای مربوط به انیمه را در پلتفرم همآهنگ دنبال کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها