کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تام هالند درباره توسعه فیلم چهارم اسپایدر من دنیای سینمایی مارول می‌گوید
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



تام هالند Tom Holland درباره توسعه فیلم چهارم اسپایدر من دنیای سینمایی مارول می‌گوید:

 

Fourth MCU Spider-Man Film - همآهنگ

 

شروع مصاحبه با (Tom Holland) تام هالند:

 

تام هالند، گرچه (نه هالند، و نه آن هالند، بلکه هالند عنکبوتی) روشن بود که هنوز هم خوشحال است که پیتر پارکر است: “پاسخ ساده این است که من همیشه می‌خواهم فیلم‌های اسپایدرمن بسازم و در آن ایفای نقش کنم”، هالند می‌گوید: “من زندگی و حرفه ام را مدیون اسپایدرمن هستم. بنابراین پاسخ ساده این است. بله، همیشه می‌خواهم بیشتر در این نقش بمانم.

 

تام هالند - tom Holland- همآهنگ

 

با وجود شرکت در جشنواره فیلم بین‌المللی سندس در سال سوم به‌منظور تبلیغ فیلم کوتاه “آخرین تماس” که به کارگردانی برادرش هری بوده و در آن نقش اصلی را ایفا کرده و  شرکت در مسابقه گلف، تام هالند هرگز نمی‌تواند کاملاً از نقش اسپایدرمن فرار کند. البته او این را نمی‌خواهد. او با افتخار نقش پیتر پارکر را ایفا می‌کند و همیشه به این نقش وابسته می‌ماند، زیرا به خوبی اسپایدرمن و حرفه‌اش را می‌شناسد و همیشه از این فرصت برای ارتقا و رشد شخصیتی و حرفه‌ای خود استفاده می‌کند.

 

نظرات اولیه تام هالند درباره قسمت چهارم اسپایدرمن:

 

last call - همآهنگ

 

وقتی مجله Deadline از او درباره آینده مردعنکبوتی وب پرسید، او اعتراف کرد که همه درگیر توسعه فیلم چهارم بوده‌اند تا واقعه‌ای که در فیلم موفق “اسپایدرمن: راهی به خانه نیست” در سال ۲۰۲۱ رخ داده است را نادیده نگیرند. او اشاره کرد که تمام اعضای تیم دقت و توجه ویژه‌ای به توسعه داستان فیلم جدید داشته‌اند تا از موفقیت‌های قبلی فیلم‌های اسپایدرمن کمک گرفته و تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد ارائه دهند.

 

Spider Man No Way Home همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

اما، به گفته‌ خودش، پاسخی سخت تر هم وجود دارد. “ما بهترین ها رو درحال آماده سازی برای ارائه انجام می دهیم. اما تا زمانی که ما آن را حل نکرده‌ایم، باید یک قانون را حفظ کنیم. فیلم سوم به اندازه‌ای در بسیاری از جهات ویژه و متفاوت  بود که ما باید مطمئن باشیم که مسیر درست را می رویم که در راستای قسمت قبل، ولی متفاوت تر باشد.” بنظر تام هالند قسمت قبلی اسپایدرمن (مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) با قسمت های قبلی این سری تفاوت خیلی آن چنانی نداشته و میگوید که باید خیلی خیلی متفاوت تر از قبل عمل کنیم که در بخش بعدی کاملا توضیح می دهد.

 

حس و حال تام هالند درباره ساخت این قسمت:

 

اما، او خوشحال است که بیشتر از همیشه درگیر و مشغول به ساخت این کار است. “این اولین بار است که در ساخت این مجموعه به صورت دقیق و جزئیی و استفاده از خلقیات زیاد هستم. این فقط یک فرآیند است که من در حال تماشا و یادگیری هستم. این فقط یک مرحله بسیار جذاب و خوب در زندگی من است. همان‌طور که گفتم، همه می‌خواهند که این فیلم  یعنی قسمت چهارم مردعنکبوتی ساخته و اکران شود. اما ما می‌خواهیم مطمئن شویم که داریم کارهای یکسان و تکراری بیش از حد انجام نمی‌دهیم و کاملا متفاوت عمل کنیم.

 

هالند در ادامه می گوید:

 

علاوه بر این، ما می‌خواهیم تا حد امکان از ظرفیت‌های جدید و ایده‌های خلاقانه استفاده کنیم تا تجربه‌ی تازه‌ای را برای طرفداران اسپایدرمن به ارمغان آوریم. ما به دنبال ارائه‌ی یک فیلم تازه و نوآورانه هستیم که همه را شگفت‌زده کند و باعث تحول در دنیای سینما شود. این فیلم برای ما فرصتی است تا با ایده‌ها و خلاقیت خود، یک داستان جذاب و منحصر به فرد را به تصویر بکشیم و با استقبال طرفداران مردعنکبوتی، به یک سطح جدید از موفقیت برسیم.

 

سخن نهایی:

 

هنوز تاریخی برای اکران این قسمت ذکر نشده است و تام هالند هم وارد جزئیات این فیلم نشد. شما عزیزان می توانید قسمت های قبل این مجموعه را از جمله، (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) را در دنیای فیلم و سریال همآهنگ  به صورت آنلاین تماشاکنید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها