کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona 2023 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جعبه پرنده بارسلونا

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona 2023، پس از اینکه یک نیروی مرموز همه کسانی که آن را می‌بینند از بین می‌برد، سباستین (با بازی ماریو کاساس) و دختر جوانش آنا، سفر بقای خود را در خیابان‌های متروک بارسلون آغاز می‌کنند. اما همانطور که سباستین با سایر بازماندگان برای رفتن به سمت یک پناهگاه امن، متحد می‌شود، یک تهدید غیرمنتظره و حتی شوم‌تر خود را نشان می‌دهد و….

درباره فیلم

Spread the love



فیلم جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona 2023

فیلم جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona 2023، فیلمی ترسناک، معمایی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سپانیا به کارگردانی و نویسندگی مشترک دیوید پاستور و الکس است. فیلمنامه بر اساس رمانی به همین نام نوشته جاش مالرمن در سال 2014 نوشته شده است.  بازیگرانی چون ماریو کاساس، جورجینا کمبل، دیگو کالوا، میشل خانر، لئوناردو اسباراگلیا، لولا دونیاس، پاتریک کریادو، آلخاندرا هاوارد، سلیا فراجیرو، نایلا شوبرث و … نقش آفرینی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

دانلود فیلم جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona 2023، برای اولین بار در تاریخ 14 جولای 2023 توسط سرویس پخش NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شد. موسیقی متن فیلم توسط Zeltia Montes و فیلمبرداری توسط Daniel Arranio ساخته شده است. فیلم جعبه پرنده بارسلونا یک اسپین آف اسپانیایی از فیلم جعبه پرنده 2018 است، اما دنباله مستقیم آن محسوب نمی شود. در سال 2018، مخاطبان سینما با دنیای پسا آخرالزمانی و هیجان انگیز فیلم Bird Box آشنا شدند.

 

 

 

فیلم جعبه پرنده: بارسلونا Bird Box: Barcelona 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Bird Box: Barcelona 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها