کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

جنیفر لوپز تهیه کننده باب د بیلدر bob the builder
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



جنیفر لوپز تهیه کننده باب د بیلدر bob the builder

 

جنیفر لوپز به تولید فیلم باب دِ بیلدر Bob the Builder، در پورتوریکو می‌پردازد. با بازی ستاره In The Heights، آنتونی راموس، که صدای شخصیت اصلی فیلم خواهد بود. فیلم یک تغییر لاتین آمریکایی بر روی مجموعه کلاسیک بریتانیایی بچه‌ها خواهد بود که توسط کیت چپمن ایجاد شده و برای اولین بار در سال 1999 در تلویزیون BBC پخش شد. این برنامه خانوادگی در ژانر اکشن کمدی تا 12 فصل ادامه یافت. سریال اصلی داستان ماجراهای باب را دنبال می‌کند، یک کارگر عمومی خوشحال که در زمینه ساختمان و حل و فصل مناقشات تخصص دارد. این شخصیت از طریق عبارت تجاری خود آیا می‌توانیم این را ترمیم کنیم؟ معروف شد.

…..

bab | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…..

این عبارت همچنین به ترانه موضوع سریال تبدیل شد، که یک آهنگ شماره یک فروش میلیونی در انگلیس بود. فیلم جدید داستان روبرتو (باب) را دنبال خواهد کرد که به پورتوریکو برای یک پروژه ساختمانی اصلی سفر می‌کند. بر اساس خط داستان رسمی فیلم، تماشاگران خواهند دید که باب مسائلی که بر جزایر تأثیر می‌گذارند را به دست می‌گیرد و عمیق‌تر به معنای ساختن می‌پردازد. سفر باب به تجلیل از بافت‌های زنده و پررنگ از کشورهای لاتین کارائیب و مردمان آنها خواهد بود.

آیا خوانندگان خشمگین روزنامه دیلی میل بدون شک توانایی بیداری افزایش یافته و افسوس خواهند خورد که یک شخصیت تماماً بریتانیایی دارای تغییر نژاد می‌شود. اینقدر پیش‌بینی شده است که دیگر احساس خشم‌آور نیست فقط حالا احساس تأسف‌آور است. باب دِ بیلدر به تعدادی از فیلم‌های ماتل در حال توسعه پیوسته است، از جمله فیلم زنده‌ای بازیگری با دانیل کالویا، ستاره Get Out، برای بارنی، فیلم Rock ‘Em Sock ‘Em Robots با بازی وین دیزل، و همچنین فیلم American Girl.

….

Bob the Builder | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

…..

ماتل، یکی از بزرگترین شرکت‌های اسباب‌بازی در جهان، به دلیل موفقیت بزرگ فیلم باربی به کارگردانی گرتا گریگ، که در جهان تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار جلب کرد، در حال آماده‌سازی تازه‌هایی از تبدیل‌های بزرگ به صفحه نمایش است. این فیلم، شامل هشت نامزدی در جوایز اسکار، از جمله بهترین فیلم، بود. برای فیلم باب دِ بیلدر bob the builder، هنوز کارگردان مشخص نشده است، اما نویسنده کلمبیایی آمریکایی فلیپه وارگاس، که بیشتر بخاطر فیلم‌های کوتاه خود است که داستان‌های واقع‌بینانه واقع‌گرایانه را با عناصر علمی تخیلی و حتی ترس ترکیب می‌کند، به نویسندگی فیلم پیوسته است.

ترکیب ژنیوس ویژن آنتونی و فلیپه برای داستان، این شخصیت محبوب را به گونه‌ای به تصویر می‌کشد که تماشاگرانی که با باب bob the builder، بزرگ شده‌اند، آن را تشخیص می‌دهند و تماشاگران جدید هم از آن لذت خواهند برد. راموس گفته است که باب دِ بیلدر پیام مهمی را به صفحه نمایش بزرگ می‌آورد. سال‌هاست که شخصیت‌های باب دِ بیلدر جوانان در سراسر جهان را الهام بخشیده‌اند.او افزوده است: فیلمی درباره دوستانی که با هم کار می‌کنند، جشن یک خانه زیبا که با هم به اشتراک می‌گذارند، و اینکه عشق می‌تواند به هر مانعی که جلوی راهتان است پیروز شود. آیا می‌توانیم این را ترمیم کنیم؟ بله، می‌توانیم!

با توجه به اینکه جنیفر لوپز تهیه کننده باب د بیلدر bob the builder، می شود باید ببینیم آیا توانایی این برنامه در ترویج اندیشه مثبت، حل مسائل و تقویت با یک داستان کاملاً اصلی در پورتوریکو، یک لمس تازه به یک برند محبوب می‌افزاید؟ الین گلداسمیت توماس گفته است، که با بنی مدینا برای شرکت نویوریکان پروداکشنز خانم لوپز تولید می‌کند. ما منتظر نمی‌مانیم که طرفداران جدید و قدیمی با این شخصیت‌های شگفت‌انگیز ارتباط برقرار کنند.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها