کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خدمتکار The Help 2011-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خدمتکار

خلاصه داستان

یک نویسنده مشتاق در طول جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 تصمیم می گیرد کتابی بنویسد که در آن دیدگاه خدمتکاران آمریکایی آفریقایی تبار درباره خانواده های سفیدپوستی که برای آنها کار می کنند و سختی هایی که روزانه از سر می گذرانند توضیح دهد و...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خدمتکار The Help 2011

فیلم خدمتکار The Help، یک فیلم درام محصول مشترک کشورهای آمریکا و هند به نویسندگی و کارگردانی تیت تیلور است. فیلمنامه بر اساس رمان کمک اثر کاترین استاکت سال ۲۰۰۹ نوشته شده است. اما استون، ویولا دیویس، جسیکا چستین، اکتاویا اسپنسر و برایس دالاس هاوارد در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم The Help، پس از اکران با نقد های مثبت از سوی منتقدین و تماشاگران مواجه گردید و توانست در رتبه 247 از 250 فیلم برتر دنیا قرار بگیرد اما فقط نقد های مثبت نبود که توانست این فیلم را موفق کند چرا که این فیلم در گیشه هم توانست فروش قابل توجه 216 میلیون دلاری با توجه به بودجه 25 میلیون دلاری ساخت را نصیب خود کند. یکی از نکاتی که توانست فیلم The Help 2011 را متمایز کند پرداختن به موضوع نژادپرستی است که توانسته آن را به خوبی برای بیننده بیان کند. تدوین و ویرایش این فیلم توسط هیوز وینبورن انجام شده است.

 

 

فیلم خدمتکار The Help 2011 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Help 2011 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها