کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی

خلاصه داستان

در انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness، قهرمان، جوانی را دنبال می کند که نیمی از مرغ و نیمی از خرگوش به دنیا آمده است. او که با وجود تفاوت‌هایش مشتاق جا  افتادن بین مردم خود است و احساس می‌کند که دوستش دارند، با وجود دست و پا چلفتی‌ بودنش درگیر ماجراجویی خطرناکی می شود...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness، انیمیشنی ماجرایی، کمدی، خانوادگی و رمانتیک به کارگردانی بن استاسن و بنجامین ماسکت محصول سال 2022 کشور بلژیک و فرانسه می باشد. فیلمنامه انیمیشن نیز توسط دیوید کولارد نوشته شده است و هنرمندانی چون دنی فهسنفلد، جو اوچمن، جردن تارتاکوف، الیز برس، مارک آیرونز، بادی ودر، دونته پاریس و… به جای شخصیت های اصلی انیمیشن صداپیشگی کرده اند.

 

نکات فیلم

این فیلم با بودجه 20 میلیون یورویی ساخته شد، اولین بار در 16 فوریه 2022 توسط بلگا فیلمز در سینماهای بلژیک اکران شد، سپس در 10 ژوئن همان سال توسط AGC اینترنشنال در سینماهای آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی 8.6 برسد. دستیابی به میلیون دلار در سطح جهان؛ جالب است بدانید که این انیمیشن بر اساس رمان گرافیکی Chickenhare اثر کریس گرین ساخته شده است. موسیقی ساخته پاگی می باشد.

 

 

 

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها