کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن بابیلون 5 راه خانه Babylon 5 The Road Home
0
انیمیشن بابیلون ۵: راه خانه

خلاصه داستان

در انیمیشن بابیلون 5 راه خانه Babylon 5 The Road Home، با جان شریدان در سراسر کهکشان سفر کنید زیرا او به طور غیرمنتظره‌ای خود را در مسیرهای زمانی متعدد و واقعیت‌های متناوب در تلاش برای یافتن راه بازگشت به خانه می‌بیند. در این میان در طول مسیر او با چند چهره آشنا دوباره متحد شده و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن بابیلون 5 راه خانه Babylon 5 The Road Home

انیمیشن بابیلون 5 راه خانه Babylon 5 The Road Home، یک اثر ماجراجویی، اکشن و علمی-تخیلی است که توسط مت پیترز Matt Peters کارگردانی شده و در سال 2023 توسط کمپانی Warner Bros. Animation در آمریکا تولید گردیده است. فیلمنامه این انیمیشن توسط جی مایکل استراچینسکی نوشته شده است. صداپیشگی شخصیت‌ها توسط هنرمندانی نظیر بروس باکسلیتنر، کلودیا کریستین، پل گیت، آنتونی هانسن، مارا جونوت، پیتر ژوراسیک، فیل لامار، پیوتر مایکل، اندرو مورگادو، بیل مومی، ربکا ریدی، تریسی اسکاگینز، پاتریشیا تالمن و دیگران انجام شده است.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن بابیلون 5 راه خانه Babylon 5 The Road Home، برای اولین بار در تاریخ 15 آگوست 2023 توسط کمپانی Warner Bros. Discovery Home Entertainment به صورت DVD منتشر شد. این انیمیشن سپس در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک، روسیه، ژاپن، اسپانیا، لوکزامبورگ و ایرلند به همراه سایر کشورها به صورت آنلاین منتشر گردید.

 موسیقی متن این انیمیشن توسط کریستوفر کارتر، مایکل مک کویستیون و لولیتا ریتمانیس ساخته شده، و تدوین و ویرایش آن به عهده کریگ پاولسن بوده است. بابیلون 5: راه خانه هفتمین فیلم بلند از مجموعه Babylon 5 به حساب می‌آید و دومین قسمتی است که مستقیما به صورت ویدیویی منتشر شده است. این قسمت اولین بخش از مجموعه است که به صورت انیمیشن ساخته شده است. مجموعه تلویزیونی بابیلون 5 در طول سال‌های 1993 تا 1995 میلادی و در قالب 5 فصل منتشر شده است.

انیمیشن بابیلون 5 راه خانه Babylon 5 The Road Home همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Babylon 5: The Road Home 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها