کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن دالتون ها The Daltons-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن دالتون ها
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11

خلاصه داستان

در سریال انیمیشن دالتون ها The Daltons، برادران دالتون در یک ندامتگاه در صحرای نوادا زندانی هستند. حال آن‌ها تلاش می‌کنند هر طور شده از زندان فرار کنند اما در این مسیر با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبرو می‌شوند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن دالتون ها The Daltons

انیمیشن دالتون ها The Daltons، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی کمدی و ماجرایی است. کارگردانان این انیمیشن جیم گومز، چارلز ووسل و اولیویه ژان ماری می باشند و بازیگرانی همچون الیزابت دیلی، موریس لامارش، بری دنن، برایان کامینگز، جان ماریانو، برنارد آلن، فرانسوا مورل، برونو مگنه، کریستف لمواین و … در این انیمیشن به صدا پیشگی پرداخته اند.

نکات انیمیشن

اولین قسمت از انیمیشن دالتون در سال ۲۰۱۰ پخش شد و تا سال ۲۰۱۶ ادامه داشت. انیمیشن دالتون برای مخاطبان کودک و نوجوان مناسب است و با لحنی طنز و فانتزی، ماجراهای چهار برادر شرور را روایت می‌کند. این مجموعه در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران با استقبال خوبی مواجه شده است.
از ویژگیهای این انیمیشن می توان به مواردی اشاره کرد از جمله: داستانی طنز و فانتزی، شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی، ماجراهای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده، مناسب برای مخاطبان کودک و نوجوان.

انیمیشن دالتون ها The Daltons همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Daltons 2010-2016 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها