کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن پا کوچولو

خلاصه داستان

در انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018، در قله‌ ی بلند کوه که توسط ابرها احاطه شده، جامعه مخفی یتی در صلح و هماهنگی زندگی می‌کند. یک روز، یک یتی شاهد سقوط یک هواپیما می‌شود. درون آن پا کوچولو، یک موجود افسانه‌ای است که جامعه را تا اعماق خود لرزانده خواهد کرد اما کسی حرف یتی را باور نمی کند و...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018

انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018، یک انیمیشن کمدی ماجراجویی آمریکایی است که توسط وارنر براز پیکچرز انیمیشن و فیلم‌های زفتیگ Zaftig Films همتاهی تولید شده و توزیع این فیلم نیز توسط وارنر براز پیکچرز انیمیشن انجام شد. این انیمیشن توسط کری کرک پاتریک بر اساس کتاب کودکان بچه پی‌نی‌سنج نوشته سرخو پابلوس که هنوز چاپ نشده بود، نوشته و کارگردانی شد.  صداپیشگانی چون چنینگ تیتوم، جیمز کوردن، زندایا، کامن، لبرون جیمز، جینا رودریگز، یارا شهیدی و … در آن شرکت داشتند. داستان این فیلم دنبال قبیله‌ای از یتی‌های هیمالیاست که با یک انسان روبرو می‌شوند و هر گونه فکر می‌کنند که دیگری فقط یک اسطوره است.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018، به صورت تئاتری در ایالات متحده در تاریخ 28 سپتامبر 2018 منتشر شد. این فیلم از سوی بیشتر منتقدان نقدهای مثبتی دریافت کرد و در صندوق اداره‌ی درآمد حدود 214 میلیون دلار کسب کرد. مفهوم Smallfoot قبل از پیوستن کارگردان کاری کرکپتریک به پروژه در ژوئیه 2016 در حال توسعه بود. او یک انیماتیک را مشاهده کرد که در آن Percy نوع اسکی بام بوده و در نسخه‌های اولیه اسکریپت ارتقاء شخصیت و تکراری شدن خطوط کمدی او نبوده است.

بنابراین با اضافه کردن عناصر بیشتر در بازنگری‌های بعدی، ارتقاء و عمق به شخصیت او دادند. کیرکپاتریک همچنین گفت که شخصیت میچی توسعه نیافته بود و در بازنگری‌ها به عنوان رئیس اِس‌.ای.اس. تعیین شد. او همچنین با توجه به برگزاری Brexit و افزایش ملی‌گرایی، الهام گرفت.

 

 

انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Smallfoot 2018 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها