کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال از گور برخاسته Revenant-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
2
سریال از گور برخاسته
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

سریال از گور برخاسته Revenant 2023، در مورد زنی جوان به نام کو سان یانگ (با بازی کیم ته-ری) است که در طول روز به صورت پاره وقت کار می‌کند و در طول شب درس می‌خواند تا به یک افسر عمومی تبدیل شود. در این میان پس از پیدا شدن یک یادگاری از پدر درگذشته‌اش، مرگ‌های مرموزی در اطراف کو سان یانگ اتفاق می‌افتد و او به آرامی خود را در حال تغییر می‌یابد.

درباره فیلم

Spread the love



سریال از گور برخاسته Revenant

سریال از گور برخاسته Revenant، یک سریال تلویزیونی کره‌ای در سال 2023 است در ژانر رازآلود، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز به کارگردانی لی جونگ ریم و کیم جائه هونگ که توسط کیم اون هی نوشته شده و کیم تائه ری، اوه جونگ سه، و هونگ کیونگ در آن بازی می‌کنند. این سریال از 23 ژوئن تا 29 ژوئیه 2023، در شبکه SBS TV در روزهای جمعه و شنبه ساعت 22:00 (KST) پخش شد. همچنین برای پخش استریمینگ در مناطق منتخب روی دیزنی پلاس در دسترس است.

سریال از گور برخاسته Revenant، در مورد یک زن جوان که توسط یک موجود تسخیر شده و یک استاد افسانه‌شناسی که می‌تواند ارواح را ببیند می‌چرخد. آنها با هم به دنبال حقیقت پشت پرده خودکشی‌های مرموز اطراف شهر هستند.

سریال از گور برخاسته Revenant همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Revenant 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها