کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال انگیزه عشق The Interest of Love 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال انگیزه عشق
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13
episode
قسمت 14
episode
قسمت 15
episode
قسمت 16

خلاصه داستان

سریال انگیزه عشق The Interest of Love 2022، در مورد چهار مرد و زن است که در یک بانک کار می‌کنند و درگیر یک ماجرای عاشقانه پیچیده می‌شوند. آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که تا چه حد حاضرند برای عشق پیش بروند و...

درباره فیلم

Spread the love



سریال انگیزه عشق The Interest of Love 2022

سریال انگیزه عشق The Interest of Love 2022، یک سریال تلویزیونی درام عاشقانه کره‌ای به کارگردانی جو یانگ مین است. لی سئو هیون و لی هیون جونگ فیلمنامه را بر اساس یک رمان با همین عنوان اثر لی هیوک جین به رشته تحریر درآورده اند. تهیه کنندگی سریال را پارک سونگ یون و لی گا هیون انجام داده اند. بازیگرانی نظیر یو یئون‌ سوک، مون گا یونگ، سئو جونگ یون، یون یو سان، کیوم سه راک، جونگ گارام و… در این سریال حضور دارند.

 

نکات سریال

سریال انگیزه عشق The Interest of Love 2022، با نظرات مثبت منتقدین و مخاطبان روبه رو شده است به طوری که برای بازی زیبای بازیگران به ویژه بازی جذاب کیم یو یون سوک و مون گایونگ، فضاسازی‌ها، خط داستانی، سکانس‌ های احساسی، فیلمنامه، طراحی صحنه، نحوه فیلمبرداری، نحوه تدوین و تولید، موسیقی متن، جلوه‌های بصری و همچنین نحوه کارگردانی تحسین و ستایش شد. موسیقی متن این سریال اثری از کیم جانگ وو می باشد.

 

سریال انگیزه عشق The Interest of Love 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Interest of Love 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها