کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال بازی مرکب Squid Game-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال بازی مرکب
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

گروهی از افراد که هر کدام به دلایل مختلفی در زندگی شکست خورده‌اند ناگهان به شکلی اسرارآمیز برای شرکت در یک بازی بقا با جایزه 40 میلیون دلاری دعوت میشوند و..

درباره فیلم

Spread the love



سریال بازی مرکب Squid Game 2021

سریال بازی مرکب Squid Game، یک سریال کره‌ای در ژانر اکشن، درام و معمایی است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی هوانگ دونگ هیوک ساخته شده است. لی جونگ جه، پارک هه سو، وی ها جون، هو یئون جونگ، او یئونگ سو، هئو سونگ ته و کیم جو ریونگ در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

 

سریال بازی مرکب Squid Game، به سریال پرتماشای نتفلیکس تبدیل شد و در 94 کشور به عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی این شبکه شناخته شد. این سریال با هزینه تولید 21.4 میلیون دلار توانست به فروش حدود 900 میلیون دلار برسد. سریال بازی مرکب، تعداد زیادی از جوایز را از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل، جایزه گلوب نقاب طلا برای عملکرد برجسته بازیگر مرد لی جونگ جه و عملکرد برجسته بازیگر زن هو یئونگ جونگ در یک مجموعه درامی به دست آورد.

فصل اول این سریال 14 نامزدی در مراسم جوایز امی از جمله بهترین سریال درامی را به دنبال داشت که این اولین بار بود که یک اثر غیر انگلیسی‌ زبان در این دسته نامزد شده بود. موسیقی متن سریال اثری از جونگ جه آیل است که با کمک آهنگسازان پارک مین جو و کیم سونگ سو تبدیل به اثری بی نظیر و معروف شد.

 

 

سریال بازی مرکب Squid Game 2021 با زیر نویس فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Squid Game 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها