کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال برای تمام بشریت 2019 For All Mankind - دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
برای تمام بشریت
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

در سریال برای تمام بشریت 2019 For All Mankind، در یک تاریخ جایگزین، در سال ۱۹۶۹، الکسی لئونوف فضانورد شوروی اولین انسانی است که بر روی ماه قدم می گذارد. این اتفاق، باعث لطمه خوردن روحیه آمریکایی‌ها و ناسا می‌شود، و همین مورد تلاش آن‌ها برای رسیدن به ماه را بیشتر می‌کند.

درباره فیلم

Spread the love



 

سریال برای تمام بشریت 2019 For All Mankind

سریال For All Mankind، یک سریال تلویزیونی درام و علمی-تخیلی آمریکایی است . کارگردانی و نویسندگی آن را رونالد مور، مت ولپرت و بن ندیوی انجام داده اند. این مجموعه را اپل تی‌وی پلاس تولید کرده است. این سریال، تاریخی جایگزین را نمایش می دهد که در آن رقابت فضایی هرگز پایان نمی‌یابد. در داستان این سریال، چند شخصیت تاریخی هم حضور دارند از جمله نیل آرمسترانگ، باز آلدرین، و مایکل کالینز فضانوردان آپولو، همچنین تد کندی سناتور آمریکایی، بیل کلینتون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و غیره …

در سریال برای تمام بشریت، بازیگرانی همچون جول کینامان به عنوان ادوارد بالدوین، مایکل دورمن به عنوان گوردون، سارا جونز به عنوان تریسی استیونز، شانتل ونسانتن به عنوان کارن بالدوین، رن اشمیت به عنوان مارگو مدیسون، سونیا والگر به عنوان مولی کاب و …

 سریال برای تمام بشریت پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 3 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین سریال درام، بهترین نویسندگی و بهترین سریال علمی تخیلی اشاره کرد.

 

 

سریال برای تمام بشریت 2019 For All Mankind همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

For All Mankind 2019 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها