کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال تطهیر The Clearing 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال تطهیر 2023
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال تطهیر The Clearing 2023، در مورد زنی جوان است که مجبور می‌شود با کابوس‌های گذشته‌ خود روبرو شود تا جلوی یک فرقه مخفی که قصد جمع‌آوری بچه‌ها برای تحقق نقشه ترسناک خود را دارند، بگیرد اما…

درباره فیلم

Spread the love



 

سریال تطهیر The Clearing 2023

سریال تطهیر The Clearing 2023، سریالی رازآلود، درام هیجان انگیز ساخت کشور استرالیا به کارگردانی مت کامرون، الیز مک کردی می باشد که ستاره هایی همچون ترزا پالمر، میراندا اوتو، گای پیرس، جولیا سوج، ارول شاند، آنا لیز فیلیپس، کیت مولوانی، خاویر ساموئل، کلودیا کاروان، گری سویت، مارک کولز اسمیت و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات سریال

 این سریال معمایی داستان افرادی را روایت می‌کند که در تلاشند تا از گذشته‌ای پرچالش فرار کنند و در عین حال با مسائل و مشکلات فعلی خود دست و پنجه نرم کنند. از نظر ساختاری،سریال تطهیر The Clearing 2023، از نویسندگی قوی و کارگردانی هنرمندانه‌ای برخوردار است که به خلق فضایی دراماتیک و پرتنش کمک می‌کند.

تصویربرداری و طراحی صحنه‌های سریال نیز به گونه‌ای است که تاثیر گذار و ماندگار باقی می‌ماند. در کنار داستان جذاب و پیچیده، بازیگران تطهیر نیز با ایفای نقش‌های خود به خوبی موفق شده‌اند احساسات و پیچیدگی‌های شخصیت‌های خود را به بیننده منتقل کنند. ترکیب این عوامل باعث شده که سریال تطهیر به یک سریال موفق و پرطرفدار تبدیل شود که توانسته است نقدهای مثبت بسیاری را از منتقدین و تماشاگران دریافت کند.

سریال تطهیر The Clearing 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Clearing 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها