کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال تو را در نوزدهمین زندگیم می بینم 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال تو را در نوزدهمین زندگیم می بینم
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

سریال توی نوزدهمین زندگیم می بینمت See You in My 19th Life 2023، در مورد دختری به نام بان جی اوم (با بازی شین هه-سان) می‌باشد که نزدیک به هزار سال است که زندگی خود را از طریق تناسخ تکرار کرده و می‌تواند تمام زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد بیاورد. اما پس از اینکه زندگی هجدهم او به دلیل یک حادثه غم‌انگیز زود به پایان می‌رسد، بان جی اوم تصمیم می‌گیرد در نوزدهمین زندگی خود با افراد زندگی قبلی‌اش ارتباط برقرار کند ...

درباره فیلم

Spread the love



 

 

سریال تو را در نوزدهمین زندگیم می بینم 2023

سریال تلویزیونی کره‌ای (در نوزدهمین زندگی‌ام تو را می‌بینم) See You in My 19th Life در سال 2023 در ژانر کمدی، درام و فانتزی به کارگردانی لی نا جونگ و با بازی شین های-سان، آن بو-هیون، ها یون-کیونگ، و آن دونگ-گو پخش شد. این سریال بر اساس وبتونی به همین نام از نویسنده لی هی می باشد که در ناور وبتون منتشر شده است. این سریال از 17 ژوئن تا 23 ژوئیه 2023، در شبکه تی‌وی‌ان پخش شد. همچنین در مناطق انتخابی از طریق استریمینگ در تی‌وینگ و نتفلیکس در دسترس است.

در سریال تو را در نوزدهمین زندگیم می بینم 2023، بان جی-اوم (با بازی شین های-سان) دختری است که نزدیک به هزار سال است زندگی خود را از طریق تناسخ تکرار می‌کند و می‌تواند تمام زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد بیاورد. پس از اینکه زندگی هجدهم او به دلیل یک حادثه تراژیک کوتاه می‌شود، او تصمیم می‌گیرد در نوزدهمین زندگی خود با مردی از زندگی گذشته‌اش ارتباط برقرار کند.

 

سریال تو را در نوزدهمین زندگیم می بینم 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

See You in My 19th Life 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها