کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال دروس شیمی 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال دروس شیمی 2023
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال دروس شیمی Lessons in Chemistry 2023، در دهه 1950 میلادی، رویای دانشمند شدن الیزابت زات (با بازی بری لارسون) توسط جامعه‌ای به چالش کشیده می‌شود که معتقد است زنان تنها به خانه تعلق دارند. حال الیزابت که در یک برنامه آشپزی در تلویزیون فعالیت می‌کند، تصمیم می‌گیرد چیزی بیشتر از آموزش پخت غذا به زنان خانه‌دار آموزش دهد و…

درباره فیلم

Spread the love



 

سریال دروس شیمی 2023

سریال دروس شیمی 2023 20232023Lessons in Chemistry، یک مینی‌ سریال درام تاریخی آمریکایی در سال 2023 است که توسط لی آیزنبرگ، الیسا کاراسیک و سوزانا گرانت توسعه داده شده بر اساس رمانی به همین نام نوشته بانی گارموس. بری لارسون در این سریال نقش الیزابت زوت، یک شیمیدان را ایفا می‌کند که در دهه 1960 در آمریکا، برنامه‌ی آشپزی فمینیستی خود به نام “شام در شش” را اجرا می‌کند.

دیگر بازیگران و نقش هایشان، لوئیس پولمن در نقش کالوین ایوانز، آجا نائومی کینگ در نقش هریت اسلون، استفانی کونیگ در نقش فران فرسک، پاتریک واکر در نقش کشیش کورتیس ویکلی

نکات و داستان سریال

در سریال دروس شیمی 2023، الیزابت زوت به عنوان یک شیمی دان پس از اینکه از شغل خود به عنوان یک فنی آزمایشگاه اخراج می‌شود، از شغل جدید خود در اجرای یک برنامه آشپزی تلویزیونی در دهه 1960 با عنوان “شام در شش” برای آموزش موضوعات علمی به خانه‌داران استفاده می‌کند.

این مجموعه از تاریخ 13 اکتبر 2023 بر روی Apple TV+ شروع به پخش شد. این مینی‌ سریال بازخوردهای مثبتی از منتقدین دریافت کرده و نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب شده است: بهترین مینی‌سریال یا مجموعه آنتولوژی و بهترین بازیگر زن، مینی‌سریال برای بری لارسون.

 

 

سریال دروس شیمی 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Lessons in Chemistry 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها