کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال سگ های شکاری Bloodhounds-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
سریال سگ های شکاری
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال سگ های شکاری Bloodhounds، داستان دو جوان بوکسور را به تصویر می‌کشد که برای کسب پول وارد دنیای وام‌ های خصوصی می‌شوند و در معرکه‌ های بزرگی گرفتار می‌شوند. حال آنها باید...

درباره فیلم

Spread the love



سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023

سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023، یک مجموعه اکشن، جنایی، هیجان انگیز و درام محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی جو هوان کیم است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Studio N ،Seed Film و Seven Osix تولید شد. نویسندگی این سریال را نیز جو هوان کیم برعهده داشته است. هنرمندانی همچون وو دو هوان، لی سانگ-یی، سو-جوان ریو، سی وون چوی، پارک سونگ وونگ، هو جون هو، لی هه-یونگ و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

نکات سریال

سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023، اولین بار در تاریخ 9 ژوئن سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در کشورهای چین، ژاپن، آمریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان، کانادا، فرانسه، و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. سریال سگ های شکاری Bloodhounds داستان سه جوان جسور را به تصویر می‌کشد که برای به دست آوردن پول به دنیای وام‌ های خصوصی قدم گذاشته و در دام افرادی قدرتمند گرفتار می‌شوند. این مجموعه براساس رمانی گرافیکی به نام Sanyanggaedeul اثر جونگ چان ساخته شده است.

جالب است بدانید که این سریال در لیست 10 سریال برتر درام کره ای قرار گرفته است. همچنین یکی از بازیگران به نام لی سانگ-یی توانست جایزه ی بهترین بازیگر مرد درام کره ای را از آن خود کند. موسیقی متن این فیلم اثری از کو جا کوان و تدوین فیلم بر عهده ی کوان می-کیونگ بوده است.

 

سریال سگ های شکاری Bloodhounds 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Bloodhounds 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها