کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال شوالیه سیاه Black Knight 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال شوالیه سیاه
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال شوالیه سیاه Black Knight 2023، در سال 2071 میلادی روایت شده جایی که به دلیل آلودگی شدید هوا زندگی بدون ماسک‌های تنفسی غیرممکن است. در این میان تنها یک درصد از نسل بشر باقی مانده و اکثر شبه جزیره کره به مناطقی متروکه تبدیل شده است. حال رانندگان تحویل در این سیستم نقش مهمی دارند و برای پناهندگان، تبدیل شدن به یک راننده تحویل تنها امید آن‌ها برای بقا است اما…

درباره فیلم

Spread the love



سریال شوالیه سیاه Black Knight 2023

سریال شوالیه سیاه Black Knight 2023، یک سریال اکشن ماجراجویی و علمی تخیلی کره‌ای است که توسط چو ای سوک نوشته و کارگردانی شده است. تهیه کنندگی سریال را شرکت Project 318 برعهده داشته است. این سریال بر اساس وبتون با همین عنوان اثر لی یون کیون ساخته شده است. بازیگرانی نظیر کیم وو بین، سانگ سونگ هیون، اسوم، کیم اوی سونگ، رو یون سئو، نام کیونگ ایوپ و… در این سریال حضور دارند.

 

نکات سریال

سریال Black Knight 2023، با بودجه 25 میلیارد پوند ساخته و در نت فلیکس پخش شده است. موسیقی متن سریال شوالیه سیاه اثری از پرایمری می باشد.

 

سریال شوالیه سیاه Black Knight 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Black Knight 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها