کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال قتل های استیل تاون Steeltown Murder -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال قتل های استیل تاون Steeltown Murder
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4

خلاصه داستان

سریال قتل های استیل تاون 2023 Steeltown Murder، داستان واقعی تحقیقات قتل لاندارسی از سال 1973 تا 2002 را روایت می کند. این داستان به طرز ماهرانه ای هر دو نسخه جوان و قدیمی پل بتل را به تصویر می کشد که خستگی ناپذیر تلاش می کند تا قتل ها را به یک راه حل مسالمت آمیز برساند.

درباره فیلم

Spread the love



سریال قتل های استیل تاون Steeltown Murder

قتل‌های استیل‌تاون، یک مینی‌ سریال چهار قسمتی تلویزیونی در ژانر درام، جنایی و تاریخی است که توسط اد ویتمور نوشته شده و توسط مارک ایوانز کارگردانی شده است. سریال Steeltown Murder برای بی‌بی‌سی توسط سورن اسکرین که در ولز مستقر است تولید شده و از بی‌بی‌سی وان پخش شده است. بازیگرانی چون اسکات آرتور، سیون آلون دیویس، استفان رودری، فیلیپ گلنیستر، کریس دوسانجه د راین سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلیپ گلنیستر و استفان رودری در نقش کارآگاهانی که به بررسی قتل‌های واقعی توسط جوزف کاپن در پورت تالبوت در جنوب ولز می‌پردازند، بازی کرده‌اند. این مجموعه در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۳ در بی‌بی‌سی وان اکران شد و همه قسمت‌ها بلافاصله در بی‌بی‌سی آی‌پلیر در دسترس قرار گرفت. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه اد تالفان، جان هیل و اد ویتمور برای سورن اسکرین به همراه هلن پری و ربکا فرگوسن برای بی‌بی‌سی هستند. این مجموعه به عنوان «انتخاب هفته» در روزنامه ساندی تایمز در تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۳ انتخاب شد.

سریال قتل های استیل تاون Steeltown Murder همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Steeltown Murder 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها