کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال مرد بلوطی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

در سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021، جسد زنی جوان که به طرز وحشیانه‌ ای کشته شده است در یک زمین بازی پیدا میشود. این در حالی است که یکی از دستان این زن قطع و ناپدید شده است و بالای سر او نیز عروسکی که از بلوط درست شده پیدا میشود. اکنون یک کاراگاه جوان به نام نایا تولین به همراه همکار جدید خود مارک هس، مامور حل این پرونده عجیب میشوند. آن‌ها به زودی شواهدی اسرارآمیز پیدا کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



 

سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021

سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021، یک سریال در ژانر درام، جنایی و رازآلود ساخت کشور دانمارک است که در نتفلیکس منتشر شد. این سریال توسط دورته وارنو هاگ، دیوید ساندراوتر و میکل سروپ بر اساس کتابی با همین نام اثر سورن اسویستروپ نوشته شده است. کارگردانی آن را کاسپر بارفوئد و میکل سروپ انجام داده اند. این سریال با حضور دانیکا کورسیچ، میکل بو فولسگارد، دیوید دنچیک، بن دورنر، لارس رانته و… به نمایش درآمده است.

 

نکات سریال

سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021، پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبان روبه رو شد و اغلب آن‌ ها فیلمنامه و همچنین بازی بازیگران در این مجموعه را مورد ستایش قرار دادند. تدوین و ادیت این سریال بر عهده ی کاترین آمبوس، آنجا فارسیگ و مارتین شاد به صورت گروهی بوده است. موسیقی متن آن نیز اثری از کریستین ایدنس اندرسن است.

 

سریال مرد بلوطی The Chestnut Man 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Chestnut Man 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها