کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال پوکر فیس 2023 Poker Face-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال پوکر فیس
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

سریال پوکر فیس Poker Face 2023، در مورد زنی به نام چارلی است که توانایی خارق‌‌العاده‌‌ای برای تشخیص حرف‌های راست و دروغ دیگران دارد. حال او با ماشین خود به دل جاده می‌زند و با هر توقف با گروه جدیدی از شخصیت‌‌ها و همچنین جنایات عجیب روبرو می‌‌شود که نمی‌تواند راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال پوکر فیس 2023 Poker Face

سریال پوکر فیس 2023 Poker Face یک سریال تلویزیونی کمدی جنایی درام آمریکایی است که توسط رایان جانسون برای سرویس استریم پیکاک خلق شده است. به سبک یک مجموعه معمایی قتل (مورد هفته)، با بازی ناتاشا لیون در نقش چارلی کیل، کارمند کافه ای که در حال فرار است و خود را در مرگ مرموز چندین غریبه در طول مسیر درگیر می‌کند. فیلمنامه اثر رایان جانسون و چارلی پیپرز می باشد. در این سریال به جزء ناتاشا لیون، آدرین برودی، جوزف گوردون لویت، مگان سوری، کولتون رایان، براندون مایکل هال، الیجا جورج، اسکات ووگل، شفیق، رابرت لوفتوس و غیره به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات سریال

اولین فصل سریال پوکر فیس 2023 Poker Face، شامل ۱۰ قسمت بود و در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ پخش شد. این سریال از سوی منتقدان مورد ستایش قرار گرفته است. در فوریه ۲۰۲۳، سریال برای فصل دوم تمدید شد. لیون برای بازیگر نقش اول برجسته در یک سریال کمدی در جوایز امی پرایم تایم هفتاد و پنجم نامزد شد.

طبق گفته مدیر کمیسیون فیلم هادسون ولی، فیلمبرداری در نیوبرگ، نیویورک انجام شده و از آوریل تا اکتبر ۲۰۲۲ در مکان‌های مختلف در دره میانی هادسون انجام شده است. فروش بین‌المللی توسط پارامونت گلوبال کانتنت دیستریبیوشن انجام می‌شود. این سریال در کانادا در سیتی‌تی‌وی پلاس و سیتی‌تی‌وی و در استرالیا در استن در دسترس است.

سریال پوکر فیس 2023 Poker Face همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Poker Face 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها