کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال کانتیننتال The Continental 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال کانتیننتال
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3

خلاصه داستان

در دهه 1970 میلادی وینستون اسکات جوان مدیریت شعبه نیویورک هتل‌ های زنجیره‌ ای کانتیننتال را به عهده گرفت. کانتیننتال زنجیره‌ای از هتل‌ ها در سراسر جهان است که پناهگاهی امن و بی‌ طرف برای قاتلان قانونی محسوب می‌شود و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال کانتیننتال The Continental 2023

سریال کانتیننتال The Continental ، یک سریال در ژانر اکشن، جنایی و دلهره آور است. این سریال محصول کشور آمریکا و به کارگردانی مشترک آلبرت هیوز و کارلوت برندستروم است. فیلمنامه کانتیننتال را نیز گرگ کولیج، کرک وارد و شاون سیمونز براساس مجموعه جان ویک اثر دریک کولستاد به عنوان یک اسپین‌ آف و پیش‌داستان جان ویک به نگارش در آورده اند. در این سریال مل گیبسون، کالین وودل، میشل پرادا، بن رابسون و هوبرت پوینت دو ژور به ایفای نقش پرداخته اند.

 

منتقدان بر این باور هستند که سریال کانتیننتال، توانسته برخی اکشن‌های شیک و جالب‌ توجهی را به نمایش بگذارد. اکشن‌ هایی که مطمئنا برای طرفداران سرسخت جذاب به نظر می‌رسند و مطمئنا آنها از گسترش بیشتر این جهان بسیار راضی هستند.

 

سریال کانتیننتال The Continental 2023 با زیر نویس و دوبله فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Continental 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها