کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال یک خواستگاری کاری Business Proposal 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
سریال یک خواستگاری کاری
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

در سریال یک خواستگاری کاری Business Proposal، کارمندی به نام شین ها-ری می‌پذیرد به جای دوستش به یک قرار از پیش تعیین شده برود، اما او به زودی متوجه می‌شود که خواستگار احتمالی دوستش، در واقع رئیس همان شرکتی است که او در آن کار می‌کند و...

درباره فیلم

Spread the love



سریال یک خواستگاری کاری Business Proposal 2022

سریال یک خواستگاری کاری Business Proposal 2022، که با نام The Office Blind Date نیز شناخته می‌شود، یک سریال تلویزیونی کمدی، درام و عاشقانه کره‌ای است که بر اساس وبتونی با همین عنوان نوشته شده است. این سریال تلویزیونی توسط پارک سون-هو کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط هان سول-هی و هونگ بو-هی نوشته شده است. بازیگران اصلی این سریال شامل آن هیو-سپ، کیم سه-جونگ، کیم مین-گیو و سول این-آه هستند.
….

نکات سریال

سریال یک خواستگاری کاری Business Proposal 2022، ابتدا به عنوان یک رمان وب میان سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ توسط نویسنده به نام هائهوا که از زمان شروع فعالیت نویسندگی خود در سال ۲۰۱۲ به دلیل موضوعات غیرمتداول در رمان‌های عاشقانه‌اش توجه مخاطبان را جلب کرد، در کاکائو‌ پیج منتشر شد. این سریال به سرعت ویروسی شد و تا پایان فوریه ۲۰۲۲ از کلیهٔ جهان ۴۵۰ میلیون بازدید را جلب کرد و ۱۶۰ میلیون بازدید تنها در کره جنوبی را به دست آورد. سپس به دلیل محبوبیت زودهنگام آن، به عنوان یک وبتون با نقاشی‌های ناراک در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

سریال Business Proposal، پس از انتشار با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین جهانی روبرو گردید به طوری که برای داستان سرگرم‌کننده، اجراها، فیلمنامه اقتباسی، سکانس‌های طنز و همچنین نحوه کارگردانی تحسین و ستایش شد.

 

 

سریال یک خواستگاری کاری Business Proposal 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Business Proposal 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها