کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آخرین سفر دمتر The Last Voyage of the Demeter 2023 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آخرین سفر دمتر

خلاصه داستان

خدمه یک کشتی تجاری به نام دمتر تلاش می‌کنند از سفر در اقیانوس جان سالم به در ببرند در حالی که هر شب با حضور وحشتناک موجودی خون آشام به نام دراکولا در کشتی مواجه می‌شوند. در نهایت زمانی که کشتی به بندر ویتبی می‌رسد هیچ اثری از خدمه در آن نیست و...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آخرین سفر دمتر The Last Voyage of the Demeter 2023

فیلم آمریکایی آخرین سفر دمتر The Last Voyage of the Demeter، یک فیلم ترسناک و فانتزی و به کارگردانی آندره اووردال است. براگی اف شوت جونیور و زک اولکویچ فیلمنامه را به رشته تحریر درآورده اند. این فیلم یک اقتباس از “فصل گزارش کاپیتان” از رمان سال 1897 دراکولا نوشته برام استوکر است. کوری هاوکینز، ایشلینگ فرانسیوزی، لیام کانینگهام، دیویددستمالچیان و کریس والی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم آخرین سفر دمتر The Last Voyage of the Demeter، توانست با بودجه ی 45 میلیون دلاری به فروش جهانی 21.8 میلیون دلاری دست پیدا کند. موسیقی متن فیلم آخرین سفر دمتر نیز اثری از بیر مک کری بی می باشد.

 

فیلم آخرین سفر دمتر The Last Voyage of the Demeter 2023 با زیر نویس فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Last Voyage of the Demeter 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها