کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی با من حرف بزن

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی با من حرف بزن Talk to Me 2022، وقتی یک گروه از دوستان کشف می‌کنند چگونه با استفاده از یک دست مومیایی شده با ارواح ارتباط برقرار کنند، آنها به جذابیت جدیدی گرفتار می‌شوند تا اینکه یکی از آنها زیاده روی می کند و نیروهای ماورایی وحشتناکی را آزاد می‌کند و...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2022

 فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2022، یک فیلم ترسناک دلهره آور ماورایی، ساخت کشور استرالیا می باشد به کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو، نویسندگی دنی فیلیپو و بیل هینزمن. تهیه کنندگی فیلم را نیز سامانتا جنینگز و کریستینا سیتون به صورت گروهی انجام داده اند. فیلم با من حرف بزن با بازی آری مک کارتی، سوفی وایلد، الکساندرا جنسن، جو برد، اوتیس دانجی، میراندا اوتو و زوئی تراکس ساخته شده است.

 

نکات فیلم

فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2022، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد از جمله داستان، کارگردانی، دنباله‌های ترسناک، اثرات عملی، طراحی صدا و بازی‌ها به ویژه بازی سوفی وایلد و جو برد. موسیقی متن فیلم اثری از کورنل ویلچک و تدوین آن بر عهده ی جف لمب بوده است. در حال حاضر فیلمی دنباله‌ای در حال توسعه است. فیلم با من حرف بزن، با بودجه 4.5 میلیون دلار با درآمد حدود 91.9 میلیون دلار به صورت جهانی موفقیت آمیز بود و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم ترسناک و دومین پرفروش‌ترین فیلم کلی شرکت توزیع آمریکایی A24 شد.

این فیلم به چندین توزیع‌کننده بین‌المللی در جشنواره فیلم کن nes 2022 فروخته شد. با این حال، در کویت این فیلم از اکران تئاتری منع شد. گزارش شده است که دلیل این ممنوعیت حضور یک بازیگر در فیلم بوده و ادعا کردند که این اقدام برای حفظ اخلاق عمومی و سنت‌های اجتماعی انجام شده است.

 

 

فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Talk to Me 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها