کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بی مصرف ها ۴

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی بی مصرف ها 4 Expend4bles، گروه بی‌مصرف‌ها ماموریت جدیدی را آغاز می‌کنند تا جلوی یک سازمان تروریستی که کلاهک‌های هسته‌ای را قاچاق می‌کند، بگیرند، اما این ماموریت منجر به آغاز یک جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده شده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles

فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، هیجان‌انگیز و جنگی محصول سال ۲۰۲۳ از کشور آمریکا و به کارگردانی اسکات واو (Scott Waugh) است. فیلمنامه این اثر به دست کرت ویمر، تاد داگرهارت، مکس آدامز به صورت مشترک نوشته شده و با حضور هنرمندانی چون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار، مگان فاکس و سایر بازیگران معروف ساخته شده است.

 

نکات فیلم

فیلم بی مصرف‌ها 4: Expend4bles، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های بی‌مصرف‌ها است و به عنوان دنباله‌ای بر بی مصرف‌ها 3، که در سال 2014 تولید شد، محسوب می‌شود. موسیقی متن این فیلم توسط گیوم راسل ساخته شده، فیلمبرداری و عکاسی آن توسط تیم موریس جونز انجام شده است همچنین تدوینگر فیلم مایکل جی دوتی می باشد.

 

 

فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Expend4bles 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    سیامک خلیق | نوامبر 11, 2023
    0 | 1

    دمتون گمرم ___ واقعا دستتون درد نکنه