کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خانه شب The Night House 2020-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خانه شب

خلاصه داستان

زنی جوان به نام بث پس از مرگ غیرمنتظره شوهرش در غم و اندوه به سر می‌برد. اکنون بث تصمیم میگیرد تا در خانه‌ ای که همسر مرحومش در کنار دریاچه برای او ساخته بود، به تنهایی زندگی کند. اما پس از مدتی کابوس‌های بث شروع شده و تصاویر آزاردهنده‌ ای می‌بیند که گویی همگی به سمت او اشاره می‌کنند. بث برخلاف توصیه دوستانش شروع به جست و جو در وسایل شوهر خود کرده تا راز این حوادث ترسناک را کشف کند اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خانه شب The Night House 2020

فیلم خانه شب The Night House، یک فیلم ترسناک، معمایی و دلهره آور است. این فیلم محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلستان و به کارگردانی دیوید بروکنر است. فیلمنامه The Night House به نویسندگی بن کالینز و لوک پیوتروسکی می باشد. ربکا هال، سارا گلدبرگ، ووندی کرتیس هال، ایوان جونیگ کیت و استیسی مارتین در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

 

فیلم The Night House، توانست به فروش جهانی 15.5 میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم پس از حضور در جشنواره‌ بین‌ المللی Deauville Film Festival موفق شد نامزد جایزه Grand Special Prize برای بهترین کارگردانی شود. جالب است بدانید این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبه رو شد. اغلب آن‌ها بازی بازیگران، کارگردانی، صحنه‌های مهیج و همچنین فیلمنامه را تحسین کردند. موسیقی متن فیلم اثری از بن لاوت می باشد.

 

فیلم خانه شب The Night House 2020 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Night House 2020 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها