کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خاکسپاری The Burial-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خاکسپاری The Burial
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی خاکسپاری The Burial 2023، در سال 1995 میلادی براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد وکیلی به نام ویلی ای. گری با سابقه‌ای چشمگیر است که به صاحب ورشکسته یک مرکز کفن و دفن به نام جرمیا جوزف اوکیف کمک می‌کند تا از شرکت بزرگ تشییع جنازه لوون به مدیریت ریموند لوون، به دلیل یک اختلاف قراردادی، شکایت کند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خاکسپاری The Burial

فیلم خاکسپاری The Burial، فیلمی درام از سینمای آمریکا در سال 2023 است که توسط مگی بتس کارگردانی شده و نویسندگی آن توسط خود بتس، داگ رایت و جاناتان هر صورت گرفته است. این فیلم که بر اساس داستان واقعی وکیل ویلی ای. گری و دعوای حقوقی او و موکلش جرمی جوزف اوکیف علیه شرکت خدمات تدفین لوون، مطابق با مقاله‌ای در نیویورکر سال 1999 نوشته جاناتان هر، ساخته شده است. در این فیلم، جیمی فاکس در نقش گری، تامی لی جونز در نقش اوکیف، جورنی اسمولت، مامودو آتی و بیل کمپ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نکات و داستان فیلم

فیلم خاکسپاری The Burial، در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در تاریخ 11 سپتامبر 2023 اولین نمایش خود را داشت و سپس توسط استودیوهای آمازون MGM در تاریخ 6 اکتبر 2023 به صورت محدود اکران شد، پیش از اینکه در تاریخ 13 اکتبر 2023 از طریق پرایم ویدیو به نمایش درآید.

در داستان فیلم آمده است که در سال 1995، جرمی جوزف اوکیف، صاحب خانه‌ی تدفینی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، مجبور می‌شود بخش‌هایی از کسب و کار خود را برای برآورده کردن تقاضاهای مالی کمیسیون بیمه ایالت میسیسیپی بفروشد. او قراردادی با ریموند لوون از گروه لوون منعقد می‌کند، که هرگز به توافق شفاهی خود عمل نمی‌کند. وکیل جوان او، هل داکینز، پیشنهاد می‌کند که لوون عمداً سعی دارد اوکیف را ورشکست کند تا بتواند تمام کسب و کار او را به تصاحب خود درآورد …

فیلم خاکسپاری The Burial همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Burial 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها