کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
  فیلم سینمایی داستان شگفت انگیز هنری شوگر

خلاصه داستان

فیلم سینمایی داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023، داستان چندین حادثه را روایت می‌کند، اما داستان اصلی این است که هنری شوگر با کمک یک کتابی که دزدیده قادر به دیدن از طریق اشیاء و پیش‌بینی آینده می‌شود که همین موضوع باعث می شود تا...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023، یک فیلم کوتاه کمدی ماجراجویی آمریکایی است که توسط وس آندرسون نوشته، تولید و کارگردانی شده بر اساس داستان کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar نوشته رولد دال است. این فیلم دومین اقتباس از یک اثر دال توسط آندرسون است که پس از فیلم Fantastic Mr. Fox (2009) آمده است. در این فیلم بندیکت کامبربچ به عنوان شخصیت اصلی به همراه رالف فاینز، دوا پاتل، بن کینگزلی و ریچارد آیواده حضور دارند.

 

نکات فیلم

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023، در ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم بین‌المللی ونیز به نمایش گذاشته شد، سپس در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ در نتفلیکس منتشر شد. سه  فیلم کوتاه دیگر آندرسون بر اساس داستان‌های دال نیز  پس از موفقیت این فیلم به ترتیب در روزهای بعدی در نتفلیکس پخش شدند.

جالب است بدانید که فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر، یکی از نامزد های جشنواره بهترین فیلم کوتاه سال 2024 است و وس آندرسون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فیلم برای جایزه ی بهترین فیلم کوتاه لایو اکشن نامزد شده است. در نهایت تدوینگری این فیلم کوتاه بی نظیر بر عهده ی برنی پیلینگ و آندرو ویسبلوم بوده است.

 

 

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها