کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم دریای سوزان The Burning Sea 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی دریای سوزان

خلاصه داستان

در سال 1969، دولت نروژ کشف یکی از بزرگترین میادین نفتی جهان در همسایگی دریای شمال را اعلام کرد و یک دوره پر رونق حفاری دریایی را آغاز نمود. پنجاه سال بعد، عواقب زیست محیطی این کار شروع به آشکار شدن کرد و شکافی در کف اقیانوس باز شد که باعث فروریختن یک دکل نفتی گردید حال ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم دریای سوزان The Burning Sea 2021

فیلم دریای سوزان The Burning Sea، فیلمی در ژانر اکشن، درام و دلهره آور است. این فیلم محصول کشور نروژ و به کارگردانی جان آندرئاس آندرسن است. فیلمنامه این اثر توسط هارالد روزنلو ایگ و لارس گودمستاد به صورت مشترک نوشته شده است. کریستین کوجات تورپ، هنریک بیلاند، رلف کریستین لارسن، آندریاس باسمو کریستیانسن، بیورن فلوبرگ، و کریستوفر استیب در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

 

فیلم دریای سوزان The Burning Sea توانست با فروشی برابر با 2.8 میلیون دلار در سطح جهانی موفق شود.  پس از اکران، نقدهای متفاوتی از سوی تماشاگران دریافت کرد از جمله بازی بازیگران، جلوه‌های ویژه، داستان معمایی و دلهره آور، صحنه‌های اکشن و کارگردانی که مورد ستایش قرار گرفتند.

 

 

 

فیلم دریای سوزان The Burning Sea 2021 با زیر نویس فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Burning Sea 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها