کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم دفتر کار دنج Corner Office 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی دفتر کار دنج
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

کارمندی به نام اورسون به عنوان جدیدترین کارمند شرکت برقراری ارتباط با سایر همکارانش را کاری دشوار می‌داند. یک روز او اتاقی خالی را در محل کار خود پیدا می‌کند که دیگر همکارانش وجود آن را انکار می‌کنند، مکانی که پتانسیل واقعی او را آشکار کرده و منجر به پیشرفت اورسون در شرکت می‌شود اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم دفتر کار دنج Corner Office 2022

فیلم آمریکایی دفتر کار دنج Corner Office، یک فیلم در ژانر کمدی، معمایی و به کارگردانی یواکیم بک می باشد. فیلمنامه را تد کاپر براساس داستان کوتاه اتاق اثر یوناس کارلسون به رشته تحریر درآورده است. جان هام، دنی پودی، سارا گادون، کریستوفر هیردال، بیل مارچانت و کیمبرلی شونیکر در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

فیلم دفتر کار دنج Corner Office، پس از حضور در جشنواره‌های بین‌ المللی Leo Awards و Raindance Film Festival موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه شود که می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی جان هم، بهترین طراحی تولید و بهترین طراحی لباس اشاره کرد. موسیقی متن فیلم دفتر کار دنج اثری از فرانس باک و کلد هانینگ ایبسن می باشد.

 

فیلم دفتر کار دنج Corner Office 2022 با دوبله فارسی همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Corner Office 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها