کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم راهبه 2 The Nun II-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی راهبه ۲

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی راهبه 2 The Nun II، در سال 1956 میلادی، چهار سال پس از وقایع کلیسای سنت کارتا در فرانسه، یک کشیش کشته می‌شود و به نظر می‌رسد روحی شیطانی در حال گسترش است. حال خواهر آیرین بار دیگر باز می‌گردد و با نیروی شیطانی والاک راهبه روبرو می‌شود و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم راهبه 2 The Nun II

فیلم راهبه 2 The Nun II، یک فیلم ترسناک، رازآلود و دلهره آور آمریکایی سال 2023 است که توسط مایکل چاوز کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط ایان گلدبرگ، ریچارد نایینگ و آکلا کوپر بر اساس یک داستان از آکلا کوپر نوشته شده است. این فیلم به عنوان دنباله‌ای برای The Nun 2018 و هشتمین نسخه در مجموعه فرانچایز دندانهای ترسناک The Conjuring Universe عمل می‌کند و بازیگرانی چون تایسا فارمیگا، جوناس بلوکه و بانی آرونز که از فیلم اول بازگشته‌اند در آن نقش آفرینی کرده اند. همچنین با پیوستن اسـتورم رید و آنا پاپلول به این فیلم، پیتر سافران و جیمز وان نیز به عنوان تهیه‌کنندگان به فیلم بازگشته‌اند.

 نکات فیلم

فیلم راهبه 2 The Nun II، در ایالات متحده توسط شرکت وارنر برادرز پیکچرز در تاریخ 8 سپتامبر 2023 اکران شد. این فیلم موفقیت تجاری داشت و با درآمد 269 میلیون دلار در سراسر جهان نسبت به بودجه 38.5 میلیون دلاری خود، موفق به جلب توجه شد. نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد، اگرچه برخی آن را بهبودی نسبت به پیشینی خود می‌دانستند.

موسیقی متن فیلم اثری از مارکو بلترامی یک آهنگساز و ترتیب‌ بند موسیقی آمریکایی می باشد. تدوین و ادیت فیلم نیز بر عهده ی گرگوری پلاتکین تدوینگر فیلم آمریکایی است. او در زمینه ویرایش فیلم‌ها و همچنین کارگردانی فیلم‌های ترسناک فعالیت دارد.

 

 

فیلم راهبه 2 The Nun II همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Nun II 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها